Цей вебквест містить цікаві завдання по темі "Іменник", які дають змогу закріпити свої знання з цієї теми.
Бібліотека вебквестів
Цей вебквест містить цікаві завдання по темі "Іменник", які дають змогу закріпити свої знання з цієї теми.
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Доброго дня, друзі!
Я підготувала для вас коротенький, але цікавий квест - гру.
Спочатку вам потрібно знайти предмети, за якими ховаються підказки до різних завдань. А потім, керуючись підказками, введіть відповіді у правильні віконця. Після кожної правильної відповідіви будете отримувати частинку ключа для виходу із квест кімнати.
Щасти!
Цей рівень містить 13 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
6 сповіщень.
6 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Ти молодець!
Завдяки своїй ерудиці їтобі вдалося розв'язати всі завдання квесту та знайти ключ для виходу із цієї квесткімнати.
Тепер можеш відпочити, чекаючи на нові квести.
Сьогодні у нас особливий урок, урок-гра. В цій грі ми будемо подорожувати незвичайною країною. Щоб дізнатися, як же називається ця країна, послухайте поради-підказки . Вони знадобляться вам під час подорожі.
Допитливим, цікавим будь,
Та тільки не байдужим.
В країну Знань велику путь
Долай уперто, друже!
Усе, пізнано колись,
Завчи, збагни глибоко.
Країна Знань, як неба вись,
Красою вабить око.
Ви зараз будете в країні,
Яку на карті не знайти,
Ви мешканці її віднині,
І вам її шляхами йти.
Відгадай загадку
Він предмети називає,
Навіть рід свій власний має!
На питання хто? і що?
Залюбки відповідає
Хто? – зайчисько.
Що? – вареник.
Що ж воно таке? …
Щоб отримати частину ключа потрібно вписати відповідь на загадку на екрані проектора.
перша пара -28
перша пара -28
Вивчи праравило з підручника.
Перевір свої знання переглянувши відео за посиланням:
Для цього скопіюйте посилання, вставте його у вікно пошуку на сайті Google.
https://www.youtube.com/watch?v=JRlCOWx1r_A
Щоб отримати частину ключа потрібно вписати відповідь запитання Якою частинню мови є іменник? на предметі, що є відгадкою до загадки.
Дуже я потрібна всім –
І дорослим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу. (Червоного кольору)
друга пара -12
Розгадай ребус. запиши слово - відгадку.
Щоб отримати частину ключа потрібно вписати відповідь у предмет, що є відгадкою до загадки
На одній нозі стоїть,
Крутить-вертить головою,
Гори, ріки, океани
Нам показує з тобою.
третя пара -20
третя пара -20
Записати слова-відгадки.
Назва істоти, чоловічий рід, споріднене до слова індичатко.
Назва неістоти, чоловічий рід, споріднене до слова металевий.
Назва неістоти, жіночий рід, споріднене до слова електричний.
Назва неістоти, середній рід, споріднене до слова намистина.
Назва неістоти, жіночий рід, споріднене до слова недільний.
Назва неістоти, жіночий рід, споріднене до слова криниченька.
Назва істоти, середній рід, споріднене до слова козенятко.
Щоб отримати частину ключа потрібно вписати ключове слово у зелений зошит
четверта пара- 21
четверта пара- 21
Запиши іменники в з колонки, розподіливши їх по родах:
Зима, олівець, село, ручка, телефон, зошит, яблуко, книжка, вікно.
Щоб отримати частину ключа потрібно дати відповідь на запитання: Якого роду бувають іменники? на предмет, який заховався у відгадці до загадки.
Цю з підручниками скриню
Я щодня ношу на спині.
Як до школи прибігаю,
То тоді її знімаю.
п'ята підказка - 20
п'ята підказка - 20
Для утворення слова треба взяти з першого слова першу букву, з другого — другу, з третього — третю і т.д.
ДЯТЕЛ, ЖНИВА, СТІНА, КРУПА, ГАСТРОНОМ, МОЛОКО.
СНІГ, МОЛОКО, НЯНЬКА, ВІВЦЯ, СТІЛЕЦЬ.
Щоб отримати частину ключа потрібно вписати утворені нові слова у червоному зошиті
шоста підказка - 22
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: