Квест на узагальнення та закріплення знань з теми "Кількість речовини".
Бібліотека вебквестів
Квест на узагальнення та закріплення знань з теми "Кількість речовини".
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Вітаю, дорогий восьмикласник, в кабінеті хімії!
Завдання квесту - вийти з кімнати.
Тобі треба рухатися від предмету до предмета та відгадувати ключі.
Напочатку квесту знайди свій учнівський стіл у кабінеті.
Щасти тобі!
Цей рівень містить 12 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
1 сповіщення.
10 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Молодець!
Ти виконав усі завдання квесту і знайшов вихід із кабінету хімії
Пригадай назву теми з хімії, яку зараз вивчаєш
Напиши її на дошці.
Прямуй до екрану для проектора
Одиниця вимірювання кількості речовини
Наступна ключ-точка на одному з плакатів у кабінеті
Обери формулу обчислення кількості речовини
а) б)
в) г)
Шукай в кабінеті ваги
На вагах знаходиться молекул речовини.
Ця фізична величина називається
Шукай зелений зошит
Укажіть твердження, які справедливі для сталої Авогадро
а) безрозмірна величина
б) одиниця вимірювання
в) чисельно дорівнює числу атомів у 23 г натрію
г) менше значення молярної маси
Під мікроскопом знайдеш зразок речовини
Молярна маса цієї речовини 98 г/моль
Три пробірки у шафі приваблюють твій погляд
Молярна маса чисельно дорівнює масі:
а) однієї молекули речовини
б) структурних одиниць речовини
в) 22,4 л газу (н.у.)
г) 1 моль речовини
Наступна ключ-точка портрет видатного вченого
Закінчіть речення:
В 1811 році італійський фізик Амедео Авогадро сформулював закон:
однакові об'єми будь-яких газів при однаковому тиску і температурі містять однакову кількість __________________.
За годинником є записка для тебе
Напишіть одиницю вимірювання молярного об'єму
Через радіо дзвінок ти почуєш важливе повідомлення
Укажіть гази, які є легшими за повітря
(запишіть варіанти відповіді через кому, без пробілу)
а) озон
б) амоніак
в) метан
г) хлор
Ти знайдеш важливу інформацію на вчительському столі
Рефлексія від 5 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: