Бібліотека вебквестів
Час за який потрібно виконати всі завдання: 45 хвилин
Доступна загальна кількість невдалих спроб введення ключа: 10 разів
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Вітаю вас, учні!!! І зразу ж пропоную відвідати кімнату детектива. І хоча, здавалось би, фізика немає ніякого відношення до справ детективних , та все ж, відчуйте себе справжнім детективом, що шукає докази присутності фізичних знань у ваших головах. Я на 100% впевнена, що у вас все вийде!!!
Цей рівень містить 11 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
10 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Вихід захований у шухляді, але спершу виконай усі завдання.
Вітаю!!! Ти найкращий учень у школі. Ти переможець!!!
Камінь відірвався від скелі і впав на дно ущелини глибиною 80 м. Скільки часу летів він до того дна????
h=gt2/2. Саме ця формула дозволила тобі знайти час. Але спершу ти мав би виразити його з цього співвідношення.
Імпульс тіла дорівнює 8 кг*м/с, а кінетична енергія 8 Дж. Знайти швидкість тіла.
А маса дорівнюватиме 2 кг, а ти прямуй далі...
Випий чашку чаю і розгадай ребус.
Так, звичайно, все вірно, але все ж нагадую, що потужність - це швидкість виконання роботи.
Тіло, що плавало у воді і було занурене на 50% у неї, перенесли з екватора на полюс. На скільки % воно буде занурене у воду на полюсі, якщо прискорення вільного падіння на полюсі на 0,5% більше, ніж на екваторі.
Дійсно так, нічого не зміниться, оскільки умова рівноваги тіла має вигляд:
mg=pgv.
Можливо, ми не знали б до сих пір,
Яка причина руху всіх небесних тіл,
Якби йому не довелось у холодочку,
Відпочивать у яблуневому садочку.
Тут уже було простіше простого.....
Тіло вільно падає з висоти 80 м. Яке його переміщення в останню секунду падіння.
Авжеш.
Надіюсь, ти зрозумів, чому відповідь 0 Дж. У цій ситуації сила тяжіння роботи не виконує!!!!
Я відрізок непростий,
Дещо хитруватий.
Покажу я вам, куди
Треба прямувати.
Ні прискорення ,ні сили
Без мене не існували б.
Прямуй швидше до мети!
Можу прямо пробігати,
Іноді простую криво –
Рівномірно чи грайливо.
Починаю з малих спроб,
Щоби перейти в галоп.
Правильно!
Автомобіль проїхав першу половину шляху зі швидкістю 10 м/с, а другу - зі швидкістю 15 м/с. Знайти середню швидкість протягом усього шляху.
Молодець! Ці слова може прочитати тільки той учень, який добре засвоїв той факт, що середня швидкість не є середнім арифметичним!
Рефлексія від 4 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: