Вебквест:

Ф. Шопен - за кулісами великого піаніста

13.11.2024
0 0
6 Клас
2 рівнів
16 підказок
Час виконання: необмежений

7

62

0

Відправити запит автору на отримання доступу до цього вебквесту
Автор опублікував вебквест у Бібліотеці вебквестів з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до вебквесту (перегляд рівнів та проходження) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаємо у квесті «Ф. Шопен - за кулісами великого піаніста»!

Сьогодні ми вирушимо в захопливу подорож крізь історію життя та творчості Фридерика Шопена. Наші завдання – не просто знайти приховані ключі, але й відчути, як музика, мистецтво і драматичні події епохи формували його неповторний стиль. Крок за кроком ми будемо розкривати загадки та отримувати нові знання про генія, чиї твори хвилюють нас донині.

Усі знайдені ключі повинні бути розміщені в правильній послідовності, щоб розкрити наступні завдання. Г

отові поринути у світ, де звуки музики переплітаються з історією?

Тоді почнемо!

Рівень №1 — Шкільник кабінет переглянути шаблон

Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

7 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/8 Портрет => Портрет.  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Ключ квесту №8: Загублена картина

Фінальне повідомлення:


0602qvz9-c00b-940x565.png

Картина Генріка Семірадського, написана олією у 1887 році.

“Композитор і піаніст Фредерік Шопен виступає перед польською родиною Радзивіллів у 1829 році.”

  1. Розгляньте картину та обговоріть деталі, які вам здаються значущими.

ЗАПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ:

  1. Як ви думаєте, чи грав Шопен свої патріотичні твори на концертах?

  2. Яким він був піаністом у контексті концертів?

  3. Яких композиторів, яких ми вивчали раніше, ви знаєте як концертуючих піаністів?

  4. Які паралелі ви можете провести між Шопеном і Шубертом?

  5. Що робило концерти Шопена унікальними? Як ви думаєте, чим вони відрізнялися від концертів, які давав Ліст у той же час?

  6. Як атмосфера салонних концертів могла вплинути на стиль виконання Шопена? Які емоції могли він викликати у слухачів?

Мітка №2/8 Плакат 3 => Плакат №2 Завдання з відповіддю
Завдання:

Ключ квесту №2: Це вандалізм чи мистецтво?

Правильна відповідь:
Відповідь на завдання:
  1. Перейдіть за посиланням на відео, щоб побачити процес розбиття піаніно. Зверніть увагу на емоційний зміст цього акту.

    https://vimeo.com/226893114

  2. Ознайомтеся з описом інсталяції.

Зламаний інструмент, встановлений як арт-об'єкт (який ви бачили на першому відео), називається «Впале піаніно» створено польським художником Александром Яніцьким. Розбитий старий віденський рояль було поміщено у велику скляну вітрину, розміщену у сквері біля Театру ім. Юліуша Словацького. Музика Шопена лунає з динаміків, розміщених поруч.

Ця інсталяція викликає запитання: Це вандалізм чи мистецтво? Для отримання ефекту інструмент скинули з шестиметрової висоти без захисту. Спочатку багато механіків аналізували, чи придатний інструмент часів Шопена для гри. Виявилося, що ні. Автор інсталяції - А. Яніцький - каже, що зламавши інструмент, він переніс його з музичного простору в мистецький.

Мітка №3/8 Книга 21 => Книга. №3 Завдання з відповіддю
Завдання:

Ключ квесту №3: зв'язок інсталяції з поезією.

Правильна відповідь:
Відповідь на завдання:

Назва інсаляції «The Fallen Piano» є очевидним посиланням на вірш Кіпріана Каміла Норвіда «Фортепіано Шопена»

  1. Прочитайте вірш.

    Бачиш!... з підворіття в підворіття

    мчать кавказькі коні.

    Як ластівки перед бурею,

    Мчать перед полками,

    Сотня, сотня, й сотня.

    Будинок загорівся, знову згас,

    Знову загорівся... І тут, біля стіни.

    Я бачу приклади гвинтівок,

    спрямовані в лоб скорботним вдовам,

    І знову я бачу, але засліплений димом,

    Як крізь колони ганку

    Піднімають обладнання, схоже на труну.

    піднімають... впав... розбитий - ваш рояль!

  2. Обговоріть в групах:

  • Які емоції викликає цей вірш?

  • Які зв'язки між змістом вірша та розбитим проялем?

Мітка №4/8 Папірець Завдання з відповіддю
Завдання:

Ключ квесту №4: газетна замітка

Правильна відповідь:
Відповідь на завдання:
  1. Прочитайте газетну замітку.

    19 вересня 1863 року, після невдалого вбивства варшавського генерал-губернатора графа Берга, російські солдати підпалили палац Замойських і викинули з вікна рояль, на якому колись грав Фридерик Шопен. Інструмент знаходився в квартирі сестри піаніста Ізабели Барцінської в палаці Замойських у Варшаві.

    Цей момент став знаковим в історії. Музика Фридерика Шопена, насичена патріотичним духом, резонувала з почуттями багатьох ще до того, як його твори почали тиражувати на друкарських верстатах. Її національний зміст і глибокі емоції торкалися не лише поляків, але й слухачів по всьому світу, відкриваючи універсальний образ боротьби за свободу і незалежність.

  2. Порахуйте, скільки років пройшло після смерті Шопена.

  3. Висновок: отже, ця поема розповідає про конфлікт між красою, яка символізує добро, та життям, де іноді трапляється зло. Коли солдати викидають рояль, це показує, як краса і важливі цінності можуть бути знищені через жорстокість і байдужість.

Мітка №5/8 Папірець 2 Завдання з відповіддю
Мітка №6/8 Телевізор Завдання з відповіддю
Мітка №7/8 Книга 19 Завдання з відповіддю
Мітка №8/8 Плакат 2 => Плакат №1 Завдання з відповіддю
Рівень №2 — Справа №1.03/1810 концертуючого піаніста Шопена переглянути шаблон

Цей рівень містить 10 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

9 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/10 Годинник  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Отож, ми дійшли до висновку що Шопен був концертуючим піаністом, але грав він у ______________ .

Ключ:
Повідомлення після введення ключа:

! ГРУ ЗАВЕРШЕНО !

Мітка №2/10 Комп'ютер => Комп'ютер 1 Завдання з відповіддю
Завдання:

Сторінка справи 1

Правильна відповідь:
Відповідь на завдання:

0602qw7z-a453-617x504.png

0602qw83-0f3b-629x396.png

Мітка №3/10 Стікер 3 => Стікер №2 Завдання з відповіддю
Завдання:

Сторінка справи 2

Правильна відповідь:
Відповідь на завдання:

0602qw8m-bbd2-625x325.png

Мітка №4/10 Стікер 5 => Стікер №3 Завдання з відповіддю
Завдання:

Сторінка справи 3

Правильна відповідь:
Відповідь на завдання:

0602qw92-1783-617x257.png

Мітка №5/10 Стікер 7 => Стікер №4 Завдання з відповіддю
Мітка №6/10 Стікер 8 => Стікер №5 Завдання з відповіддю
Мітка №7/10 Стікер 15 => Стікер №6 Завдання з відповіддю
Мітка №8/10 Стікер 20 => Стікер №7 Завдання з відповіддю
Мітка №9/10 Фото 3 => Фото №8 Завдання з відповіддю
Мітка №10/10 Друк => Друк №9 Завдання з відповіддю

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Сторінками творчості Кобзаря

Сторінками творчості Кобзаря

177

Аватар профіля Тулінова Ірина Олександрівна
Українська література
6—9 клас

50 грн

Дорого ранку, ми з України!

Дорого ранку, ми з України!

107

Аватар профіля Михальчук Ірина Михайлівна
перший урок
5 клас

33 грн

30 грн

Зборівський договір 1649 рік

Зборівський договір 1649 рік

531

Аватар профіля Лавроненко Марина Олександрівна
ЗНО історія України
8 клас

35 грн

25 грн

ГРА РОЗУМУ «Козацькі розваги» до дня Захисника України

ГРА РОЗУМУ  «Козацькі розваги» до дня Захисника України

647

Аватар профіля Давидова Ксенія Сергіївна
Виховна робота
2—11 клас

50 грн

Стежками України

Стежками України

204

Аватар профіля Халак Катерина Ігорівна
Виховна робота
7—11 клас

25 грн