Сьогодні о 14:00
онлайн-конференція:
«
Інноваційні освітні технології та методи навчання: практика реалізації в сучасних реаліях
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

Ділення десяткових дробів

02.04.2022
1 0
5 Клас
2 рівнів
15 підказок
Час виконання: 40 хвилин

705

520

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

квест складається з двох рівнів
1. Ділення десяткових дробівна 0,1; 0,001...
2. Ділення десяткових дробів на натуральне число

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Час за який потрібно виконати всі завдання: 40 хвилин

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня

Привітання на початку гри (показується учням)

вітаю!
У просторі вебквесту за різними об'єктами схований вихід та підказки з ключами.


Мета цієї гри: знайти всі підказки та вийти з вебквесту.

Рівень №1 — ділення на 10;100;100; 0,1; 0,01 ... переглянути шаблон

Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

5 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/6 Годинник  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

ура!
Перший рівень ми пройшли

Фінальне повідомлення:

рівень завершено

Мітка №2/6 Двері 1 => кабінет англійської мови Завдання з відповіддю
Завдання:

Обчисліть значення виразу (23,4–x):0,01, якщо x=22,99

Правильна відповідь:
41
Відповідь на завдання:

переходимо до кабінету

Мітка №3/6 Двері 2 => кабінет математики Завдання з відповіддю
Завдання:

Обчисліть значення 551,123:0,01

Правильна відповідь:
55112,3
Відповідь на завдання:

шукай кабінет природознавства

Мітка №4/6 Двері 5 => кабінет природознавства Завдання з відповіддю
Завдання:

Обчисліть значення виразу y:0,1, якщо y=61,221.

Правильна відповідь:
612,21
Відповідь на завдання:

шукай кабінет основ здоров'я

Мітка №5/6 Двері 3 => кабінет основ здров'я Завдання з відповіддю
Завдання:

На яке число слід поділити число 904,502, щоб отримати число 90450,2?

Правильна відповідь:
0,01
Відповідь на завдання:

шукайте кабінет ісорії

Мітка №6/6 Двері 6 => кабінет історії Завдання з відповіддю
Завдання:

Обчисліть 344,33:10.

Правильна відповідь:
34,433
Відповідь на завдання:

час для виходу з рівня.
Знайдіть годинник

Рівень №2 — Ділення десяткового дробу на натуральне число переглянути шаблон

Цей рівень містить 11 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

1 сповіщення.

9 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/11 Годинник  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

ми опрацювали правило
Щоб поділити десятковий дріб на натуральне число, треба:
1) поділити дріб на це число, не звертаючи уваги на кому;
2) поставити в частці кому, коли закінчиться ділення цілої частини.

Фінальне повідомлення:

вітаю
рівень завершено

Мітка №2/11 Аркуші паперу Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Щоб поділити десятковий дріб на натуральне число, треба:


1) поділити дріб на це число, не звертаючи уваги на кому;
2) поставити в частці кому, коли закінчиться ділення цілої частини.


Почни з перегляду завдань на телевізорі

Мітка №3/11 Телевізор Завдання з відповіддю
Завдання:

Обчисли усно і запиши відповідь 1,8: 2

Правильна відповідь:
0,9
Відповідь на завдання:

переходимо до глобуса

Мітка №4/11 Глобус Завдання з відповіддю
Завдання:

Обчисли усно і запиши відповідь 0,32:8

Правильна відповідь:
0,04
Відповідь на завдання:

0,32:8=0,04

Результат ділення можна перевірити множенням:

0,04 8 = 0,32
переходимо до мікроскопа

Мітка №5/11 Мікроскоп Завдання з відповіддю
Завдання:

Виконайте ділення 1166,4 : 18

Правильна відповідь:
64,8
Відповідь на завдання:

Щоб поділити десятковий дріб на натуральне число, треба:

  • поділити дріб на це число, не звертаючи уваги на кому;

  • поставити в частці кому, коли закінчиться ділення цілої частини.

    1166,4:18=64,8


    Переходимо до

Мітка №6/11 Мапа Завдання з відповіддю
Завдання:

Виконай ділення.

0,1037 : 61 =

Правильна відповідь:
0,0017
Відповідь на завдання:

Щоб поділити десятковий дріб на натуральне число, треба:

  • поділити дріб на це число, не звертаючи уваги на кому;

  • поставити у частці кому, коли закінчиться ділення цілої частини;

  • якщо ціла частина менше дільника, тоді частку почати з нуля цілих.

    0,1037:61=0,0017

Переходимо до прикладів на дошці

Мітка №7/11 Дошка Завдання з відповіддю
Завдання:

Розв’язажіть рівняння 7y−4y+21,15=43,32.

Правильні варіанти відповіді:
7,39 у=7,39
Відповідь на завдання:

Молодець! Це правильна відповідь!
Дійсно, спростимо ліву частину рівняння:

(7y−4y)+21,15=43,32

3y+21,15=43,32

3y=43,32−21,15

3y=22,17;

y=22,17:3

y=7,39.
переходимо до парти біля учительского столу

Мітка №8/11 Парта 7 Завдання з відповіддю
Завдання:

П’ять паляниць коштують 35,25 грн. Скільки коштують 3 таких паляниці?

Правильні варіанти відповіді:
21,15 21 грн 15 коп 21,15 грн
Відповідь на завдання:

Молодець! Це правильна відповідь!

1)35,25∶5=7,05 грн – ціна однієї паляниці;

2) 7,05⋅3=21,15 грн – вартість 3 паляниць.


переходимо на першу парту середнього ряду

Мітка №9/11 Парта 4 Завдання з відповіддю
Завдання:

Розв’яжіть рівняння 8(z+3,21)=45,76.

Правильна відповідь:
2,51
Відповідь на завдання:

Молодець! Це правильна відповідь!

8(z+3,21)=45,76;
z+3,21=45,76∶8;
z+3,21=5,72;
z=5,72−3,21;
z=2,51
Відповідь: 2,51.

переходимо до останньої парти середнього ряду

Мітка №10/11 Парта 6 Завдання з відповіддю
Завдання:

0300et2t-8ecb-507x91.png

Правильна відповідь:
0,2
Відповідь на завдання:

Молодець! Це правильна відповідь!

8,4∶3−1⋅2,6=2,8−2,6=0,2

переходимо до учительського столу

Мітка №11/11 Вчительський стіл Завдання з відповіддю
Завдання:

Знайдіть ширину паралелепіпеда, якщо його об’єм 96 м3, висота – 6 м, а довжина – 5 м. У відповіді вкажіть тільки число.

Правильна відповідь:
3,2
Відповідь на завдання:

Молодець, це правильна відповідь!

V=a⋅b⋅c; a – ширина паралелепіпеда; b – висота паралелепіпеда; c – довжина паралелепіпеда.

a=V:(b⋅c)
96∶(5⋅6)=96:30=3,2 м – ширина паралелепіпеда.
переходимо на годинник

Рефлексія від 32 учнів

Сподобався:

31 1

Зрозумілий:

25 7

Потрібні роз'яснення:

30 2
Рекомендуємо

Множення і ділення десяткових дробів

Множення і ділення десяткових дробів

143

Аватар профіля Бутенко Євгенія Вікторівна
Математика
5 клас

41 грн

Множення та ділення десяткових дробів

Множення та ділення десяткових дробів

432

Аватар профіля Непомняща Іванна Олександрівна
Математика
5 клас

83 грн

ВЕБКВЕСТ Ділення десяткових дробів

ВЕБКВЕСТ Ділення десяткових дробів

511

Аватар профіля Ковтун Тетяна Петрівна
Математика
5 клас

41 грн

Дроби, повторення: ділення і множення, пошук дробу від числа і числа за дробом, десяткові дроби

Дроби, повторення: ділення і множення, пошук дробу від числа і числа за дробом, десяткові дроби

372

Аватар профіля Роде Андрій
Математика
6 клас

25 грн

Десяткові дроби

Десяткові дроби

246

Аватар профіля Василик Мар'яна Ігорівна
Математика
5 клас

49 грн

Схожі вебквести

Вебквест з математики

Вебквест з математики

1227

Аватар профіля Зіміна Ірина Іванівна
Математика
4 клас

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

1187

Аватар профіля Гулак Олена Андріївна
Математика
6 клас

Таблиці множення і ділення

Таблиці множення і ділення

295

Аватар профіля Купріянова Віра Василівна
Математика
3 клас

Дроби. Знаходження дробу вiд числа

Дроби. Знаходження дробу вiд числа

224

Аватар профіля Шаповал Ольга Василівна
Математика
3—4 клас

Табличка множення на 6.

Табличка множення на 6.

160

Аватар профіля Соковець Олександр Олександрович
Математика
2 клас