Психологічна підтримка та дії у надзвичайних ситуаціях під час військоввого стану.
Бібліотека вебквестів
401
1154
0
Психологічна підтримка та дії у надзвичайних ситуаціях під час військоввого стану.
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня
Привіт!
Ти запізнюєшся на урок!
Сьогодні ви маєте розібрати дуже важливу тему про несподівані події, які загрожують природі, а також соціальному благополуччю, життю та здоров'ю людей.
Необхідно спочатку знайти правильний клас!
Цей рівень містить 10 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
9 сповіщень.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Ти запізнився! Тепер маєш відповісти на питання!
Тому скажи, як розшифровується абревіатура — НС?
Молодець, можеш пройти до кімнати та сісти на вільне місце за першою партою!
Уже 8:40, ти запізнюєшся на перший урок!
— Назвіть найвищу точку в Україні та розташування цієї вершини.
— Це Говерла, розташована у Карпатах, в масиві Чорногора.
— Коли Україна стала незалежною державою?
— Україна оголосила незалежність від Радянського Союзу 24 серпня 1991 року!
— What is the capital of Ukraine?
— Kyiv is the capital of Ukraine.
— Символом чого стала поезія Тараса Григоровича Шевченка?
— Символом боротьби за національну свободу та гідність українського народу.
— Як правильно говорити і писати слова "проект", "проекція", "фойє"?
— Проєкт, проєкція, фоє.
Намальовані якісь кумедні СИТУАЦІЇ.
Написані якісь НАДЗВИЧАЙНІ слова, неможливо зрозуміти.
Уже почався урок, на подвір'ї нікого!
Цей рівень містить 26 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
19 сповіщень.
6 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Маєш гарно попрацювати на уроці, перед тим як йти на перерву.
Ти гарно попрацював на уроці! Можеш бути вільним та йти на перерву!
Тема сьогоднішнього уроку "Надзвичайні ситуації" До надзвичайних ситуацій якого характеру відносяться пожежі, вибухи, аварії з викиданням небезпечних хімічних, радіацційних, біологічних речовин.
Якщо не пам'ятаєте, види надзвичайних ситуацій я закріпив на дошці!
Правильно! На дошці наступне питання!
Види надзвичайних ситуацій розрізняють за їхнім характером: техногенні, природні, соціальні та воєнні.
Надзвичайна ситуація природного характеру — це небезпечне геофізичне, геологічне, метеорологічне або гідрологічне явище, деградація ґрунтів чи надр, пожежа у природних екологічних системах, зміна стану повітряного басейну, інфекційні захворювання та отруєння людей, масовою загибеллю диких тварин тощо.
Надзвичайна ситуація техногенного характеру — це транспортної аварії (катастрофи), пожежі, вибухи, аварії з викиданням (загрозою викидання) небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин, раптового руйнування споруд; аварій в електроенергетичних системах, системах життєзабезпечення, системах телекомунікацій, на очисних спорудах, у системах нафтогазового промислового комплексу, гідродинамічних аварій тощо.
Надзвичайна ситуація соціального характеру — це протиправні дії терористичного та антиконституційного спрямування, або пов’язані зі зникненням (викраденням) зброї та небезпечних речовин, нещасними випадками з людьми тощо.
Надзвичайна ситуація воєнного характеру виникає через застосування звичайної зброї або зброї масового ураження, під час якого виникають вторинні чинники ураження населення.
Сідай тут! Тут буде краще чути вчителя!
Що радять зберігати у разі надзвичайної ситуації?
Так, тепер поглянь на карту біля вчителя.
У якій області України найбільше переважали НС техногенного характеру?
Правильно!
На жаль, у наш час необхідно бути готовим до будь-яких неочікуваних ситуацій.
Тому он на тих погруддях знайдеш порядок дій в конкретних ситуаціях.
Коли ознайомишся з ними, переходь до завдання на своїй парті.
У якій кімнаті, згідно переглянутих рекомендацій, сховатись, якщо залишились у квартирі чи будинку?
Так, або в місці, що відповідає правилу двух стін.
Тепер увімкни відео на ноутбуці.
Біля ноутбука лежать корисні книги, які допоможуть зрозуміти як діяти у надзвичайній ситуації.
УКРАЇНА ПЕРЕМОЖЕ!
УКРАЇНА ПОНАД УСЕ!
Допоможи з завданням!
Як називається місце, де людина відчуваєте захищеність, комфорт та відсутністя загроза для її здоров'я та благополуччя?
Завжди знав, що ти розумний! Дякую!
Чи знаєш ти, що потрібно зробити при наданні першої домедичної допомоги, до того як зателефонувати в швидку?
Це було у відео, але я не пам'ятаю!
Точно, дякую!
Зберігайте спокій і концентрацію уваги. Від цього залежатиме, наскільки вправно і швидко ви зможете впоратися з надзвичайною ситуацією і мінімізувати її наслідки.
Цей рівень містить 22 інтерактивні об'єкти:
1 вихід.
14 сповіщень.
7 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Ти маєш знайти все, що може пригодитись у надзвичайній ситуації.
Тепер ти знаєш багато про надзвичайні ситуації, тому можеш йти!
Техніка заземлення: вправа «тут і тепер»
Переорієнтуйте себе в просторі й часі, ставлячи собі деякі або всі з наступних питань:
Де я?
Який сьогодні день?
Яке сьогодні число?
Який сьогодні місяць?
Який рік?
Скільки мені років?
Яка зараз пора року?
Стабілізаційна вправа: антистресове дихання 4:8
Спробуйте дихати повільно. Вдих (рахуємо 1–2–3–4) — пауза (затримуємо дихання — на 1–2) — видих (рахуємо 1–2–3–4–5–6–7–8). Важливо, щоби видих був удвічі довшим. Робіть цю вправу не менше 10 разів. Уявляйте, що ви «видихаєте» напругу.
Стабілізаційна техніка в уяві: вправа «Безпечне місце»
Уявіть місце, де вам добре й безпечно, спробуйте відчути на дотик, де ви сидите, що бачите, який там запах, що приємного на смак ви відчуваєте, яка звучить музика.
Фізична стабілізація
Пустіть прохолодну або теплу воду собі на руки.
Поплескайте себе по плечах чи стегнах, порухайте великими пальцями стоп, потягніться, покрутіть головою, стисніть і розтисніть кулаки, випряміть пальці.
Втисніть п’яти в підлогу і зверніть увагу, як вони напружились.
Зверніть увагу на своє тіло (вага тіла на стільці, як тисне крісло на тіло…).
Торкніться свого «заземлюючого» предмета (наприклад, стільця), після негативної реакції на щось.
Почуття напруги чи неспокою, яке може виникати, коли відбуваються зміни або виникають складні ситуації та може впливати на твоє тіло та почуття — це...
Так, або можна сказати, що це нормальна реакція на нермальні події
Неприємний емоційний стан, що характеризується очікуванням несприятливого розвитку подій, наявністю поганих передчуттів, страху, напруги і хвилювання — це...
Емоційна реакція на загрозу або невідомість, яка може викликати відчуття небезпеки чи тривоги — це...
Страх – це… не страшно. Це нормально – боятися, щоб не потрапити в халепу. Так спрацьовує наш природний інстинкт. Страх – це наш охоронець, який допомагає нам вижити.
Раптове відчуття страху та тривоги, яке може призвести до втрати контролю над собою та реагування на найближче середовище інстинктивним чином — це...
Так, паніка! Щоб її подолати зосередьтеся на позитивних, спокійних і розслаблювальних спогадах.
Запам'ятайте:
Стрес — це почуття напруги чи неспокою, яке може виникати, коли відбуваються зміни або виникають важкі ситуації, і яке може впливати на твоє тіло та почуття.
Про що повідомляє звук?
Так, тепер перейди, до того, що допоможе з нею справитись.
Який номер потрібно набрати у разі позжежі?
Правильно!
Страх — це емоційна реакція на загрозу або невідомість, яка може викликати відчуття небезпеки чи тривоги.
Паніка — раптове відчуття страху та тривоги, яке може призвести до втрати контролю над собою та реагування на найближче середовище інстинктивним чином.
Тривога — це неприємний емоційний стан, що характеризується очікуванням несприятливого розвитку подій, наявністю поганих передчуттів, страху, напруги і хвилювання.
Процес планованого виїзду або виведення людей з небезпечного місця або ситуації до безпечного місця з метою захисту їх життя та здоров'я — це...
Так, правильно! Крім цього в кожній класній кімнаті є план евакувації.
Коли відчуваєте тривогу, необхідно чимось перекусити, щоб зменшити емоційну напругу.
Ви можете випити води, або вмитися, це допоможе у стресовій ситуації.
Щоб заспокоїтись у стресовій ситуації, також можна зосередитись на предметах навколо.
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: