Повторення матеріалу, вивченого у 9 класі.
Бібліотека вебквестів
Повторення матеріалу, вивченого у 9 класі.
Час за який потрібно виконати всі завдання: 45 хвилин
Доступна загальна кількість невдалих спроб введення ключа: 10 разів
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Увага! Увага!
Запрошую вас до інтелектуальної роботи. Прямо у цей момент слід здійснити подорож до незвіданого... Це має бути, щось таке, на зразок штурму свого мозку. То ж давайте приступимо до виконання завдань...
Цей рівень містить 13 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
12 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Виконай всі завдання, відкривши усі підказки, і у тебе вийде пройти цей квест.
Ти переможець! Можеш сміливо переходити у 10 клас! Ніякі незгоди, ніякі обставини не зламають тебе, ти СИЛЬНИЙ і у тебе все попереду.
Вітаю!!!!!!!!!!!!!!!
І так.... Перш, ніж натиснути педаль газу, знайди кількість цілих розв'язків нерівності х2 - 7х + 120.
Було легко....
Знайти знаменник (q - додатній) геометричної прогресії, якщо b1=2, b3=50.
Молодець!
Знайти координати вершини параболи , заданої формулою:
у = х2 - 2х + 4 .
Супер!!! Продовжуй ....
Знайдіть найменший цілий розв'язок нерівності: 44х+9≥ 16
Відповідь, мабуть, символічна. Завдання було просте, за нього б я дала 1 бал.
Вкажіть найменший натуральний розв'язок нерівності -1 ≤ х ≤ 4
Дуже добре.
Обчисліть значення виразу √32:√2+ √100.
Їдь далі.
Скільки кілограмів сушених грибів отримають з 18 кг свіжих, якщо з 12 кг свіжих грибів отримали 1,8 кг сушених?
Ого скільки треба назбирати грибів, щоб отримати, навіть, не 3 кг, а 2,7 кг сушених грибів.
Розв’яжіть рівняння: 2-4(x-1)=2(x+3), додайте до кореня 13, це і буде ключ.
Надіюсь, що це було надто просто.
Чому дорівнює добуток коренів квадратного рівняння 2x2-14x-12=0?
Пам'ятай! Теорему Вієтта можна використовувати тільки для зведеного квадратного рівняння.
Дано арифметичну прогресію (an) . Знайдіть a5 , якщо a1=6,d= - 4.
Таки правильно, але слід звернути увагу, ця прогресія була спадною.
З 30 екзаменаційних білетів учень вивчив 18. Яка ймовірність того, що саме ці білети він витягне на екзамені?
Ймовірність немала, але все ж слід було вивчити усі білети.
У коробці лежать сині та зелені кульки. Скільки зелених кульок у коробці, якщо ймовірність вийняти з неї навмання синю кульку дорівнює дві сьомих і синіх кульок на 24 менше, ніж зелених.
Ось тут, можливо ти думав довше, але все у тебе вийшло....
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: