Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Настільно-друковані ігри у роботі з дітьми з ООП
»
Взяти участь Всі події

Дистанційне навчання. 6 клас. Крістіне Нестлінґер «Конрад, або Дитина з бляшанки».

Чи є ідеальні люди? Що ти відчуєш, коли скажуть, що ти незвичайний, дивний, не схожий на інших? Гордість, сором, розпач...Чи радість, що ти особливий? І хоч для більшості ти можеш бути звичайним, для людей, які тебе люблять – родини, друзів, ти особливий! Такою особливою для дітей, що люблять читати фантастику є Крістіна Нестлінґер — одна з дивовижних дитячих письменниць-казкарів, лауреат Андерсенівської премії. Її книжки перекладено десятками мов народів світу, їх читають мільйони дітей з усіх континентів. У житті письменниці чогось особливого і незвичайного не траплялося: все найфантастичніше і найцікавіше народжувалося безпосередньо в її фантазіях, щоби потім обернутися на дивовижні книжки для дітей. Тож перевіримо це…

Крок 1. Познайомся з біографією письменниці.

https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=5793


Крок 2. Прочитай повість-казку «Конрад, або Дитина з бляшанки».

Великою популярністю серед дітей, що люблять читати фантастику, користується повість-казка Крістіне Нестлінґер «Конрад, або Дитина з бляшанки». Це своєрідна пародія на прояви технічного прогресу і віра в неповторність кожної людини. Штучно створена дитина, яка живе так, як її запрограмовано на заводі, — карикатура на надумані цінності  дорослих.

Повість-казка – жанр літератури, в якому фантастичні світи, події та герої в той же час відображають особливості та правила світу реального.

Прочитай

 

 

 

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1336  

Послухай

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=FiDozS4kkPM (2)

https://www.youtube.com/watch?v=tPhIn3C6PNY (3)

https://www.youtube.com/watch?v=ooPEvjcjTX0 (4)

Подивись

 

 

 

 


Крок 3. Подумай, для чого письменниця написала таку повість-казку.

Про що вона?

Тема – пригоди  фантастичного  вихованого хлопчика з бляшанки  та пристосування його до життя в  реальному  світі.

Яка головна думка?

Ідея – бути не таким, як усі, - нормально, потрібно йти за своєю мрією,  виконувати свої бажання, але щоб не нашкодити  іншим. Справжній друг ніколи не залишить  наодинці із проблемою, завжди допоможе.

 

Прочитай цитати з твору і напиши у робочий зошит до якого вони епізоду.

І тепер пані Бартолотті була страшенно злякана. Вона бачила золоті зірки, за ними — синювато-золотаву імлу, за імлою — нижню частину бляшанки, а в бляшанці — верхню частину зморщеного карлика. 

Перед нею тепер стояв хлопчик, якому можна було дати років сім. У нього була гладенька, ніжна дитяча шкіра здорового, смаглявого кольору, рожеві щоки, блакитні очі, білі зуби й біляві кучері. Він був голенький.

Пан Егон побачив Конрада в блакитній шапочці з золотим дзвоником. Очі в нього були широко розплющені, рот розтулений, вуха червоні, мов буряк, русяве волосся, що вибилося з-під шапочки, розкуйовджене, а вказівний палець правої руки притиснутий до кінчика носа. Надзвичайно вродлива, мила, беззахисна дитина.

…виявився дуже спритним. Він перший дострибав у мішку до дверей спальні, єдиний доніс у ложці яйце до кухняних дверей і єдиний не розхлюпав ані краплі води з повної склянки, поки доніс її до дверей ванної.

Випиши з твору приклади ІДЕАЛЬНОСТІ Конрада за зразком:

– Солодощі ввечері, перед сном, дуже-дуже шкідливі.

– Але ж треба все з’їсти, що покладено на стіл, а особливо те, що покладено на тарілку.

–  Крім того, Конрад знав, як треба писати кожне слово. І писав дуже гарно, вмів, читаючи вголос, правильно ставити наголос У реченні, не крутився на місці, ніколи не балакав і не їв на уроках, не жував гумки, дивився тільки на пані Штайнц і уважно слухав її.

Перевір себе.