Всеукраїнський семінар-практикум з елементами тренінгу

Емоційний ресурс
і психологічне здоров'я педагога:

засоби збереження та відновлення. Підвищуємо психологічну компетентність.

Реєстрацію завершено
Взяти участь

13 липня 2021 року об 11:00

Онлайн-трансляція

Професія педагога –

одна із тих, у якій емоційне вигорання та синдром «професійного вигорання» є найбільш поширеними. Дуже важливим є питання вивчення особливостей виникнення, розвитку, перебігу, а головне запобігання виникненню синдрому «професійного вигорання».

Шановні колеги!

Запрошуємо вас до участі у Всеукраїнському семінарі-практикумі з елементами тренінгу: «Емоційний ресурс і психологічне здоров'я педагога: засоби збереження та відновлення. Підвищуємо психологічну компетентність», який відбудеться 13 липня 2021 року в онлайн-форматі. Тривалість - 6 годин.

Реєстрацію завершено
Взяти участь

Експерти попереджають про прийдешню кризу емоційного вигорання серед педагогів, яка може призвести до масових звільнень на фоні пандемії.

Дані нещодавнього опитування Національної асоціації освіти у США, пише «The New York Times»:

28% вчителів
заявили, що через спричинені коронавірусом проблеми вони з великою вірогідністю підуть з професії.
55% педагогів
з досвідом роботи понад 30 років думають про звільнення.

В Україні подібні опитування не проводилися, однак тенденції, вочевидь, схожі. Безпрецедентний рівень стресу, викликаний коронакризою, вкрай негативно позначається на емоційному стані вчителів, які й без того знаходяться у групі ризику з точки зору професійного вигорання.

Мета семінару:

oзнайомити учасників із такими поняттями як «стрес» та «емоційне та професійне вигорання», їх основними причинами та симптомами, навчити створенню умов для психологічного розвантаження педагогів та надати інформацію про сучасні техніки і прийоми стабілізації емоційного стану; надати рекомендації щодо запобігання професійного вигорання, психопрофілактики психічного здоров’я педагогів, розвитку самоусвідомлення, саморефлексії, самоаналізу як необхідних складових здоров’я педагога.

Запрошуємо:

керівників/директорів, адміністративних працівників, менеджерів освіти, заступників директорів, педагогічних працівників, вчителів/викладачів, голів методичних об'єднань, психологів, практичних психологів, соціальних педагогів закладів освіти, тренерів, коучів, працівників психологічних служб та реабілітаційних центрів, усіх небайдужих до власного психологічного здоров'я, усіх, хто хоче поповнити свою скарбничку дієвими практиками для творення благополучного життя.

13 липня 2021 року

Разом із психологами, коучами, тренерами, кінезіологами та артерапевтами ми підготували для педагогів рекомендації як вчасно виявити проблему та не допустити тотального виснаження під час роботи. У постійному доступі будуть відеоінструкції вправ і практик для використання у будь-який час.

Реєстрацію завершено
Взяти участь

Тренери семінару-практикуму

11:10 - 12:00

Калініна Юлія Миколаївна

практична психологиня, ведуча навчальних тренінгів та семінарів для дітей, педагогів, психологів, сертифікована танцювально-рухова терапевтка

Тема: «Використання елементів пісочної терапії для покращення психологічного стану людини»

План тренінгу

1. Вправа «Хто я?». Робота з фігурками

Мета - підготовка до роботи, зняття напруги, ніяковості, поліпшення емоційного стану.

2. «Казка на піску»

Мета - створення позитивного мікроклімату, позитивна інтерпритація ситуації, згуртування колективу.

3. «Мій світ». Робота з камінням

Мета - краще розуміння себе, зняття напруги, створення атмосфери довіри.

4. «Долонька». Робота з кінетичним піском

Мета - згуртування колективу, зняття напруги, створення позитивної атмосфери.

5. «Подарунок»

Мета - закріплення позитивного емоційного стану, завершення роботи.

12:10 - 13:00

Швень Ярослава Леонідівна

кандидатка психологічних наук, доцентка, доцентка кафедри філософії і освіти дорослих Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти»

Тема: «Я в ресурсі & балансі або профілактика емоційного вигорання засобами артпрактик»

План тренінгу

Засоби (МАК: «Обличчя», «Дідусеві казки», «Habitat»; мандалотерапія; кольоротерапія; ізотерапія; фольга)

1. Вправа-самодіагностиа «Колесо балансу»

Мета - самодіагностика життєвих балансів, усвідомлення "психологічних зависань" і саморефлексія саморегуляції засобами МАК-технологій.

2. Вправа-діагностика «16 асоціацій»

Мета - самодіагностика емоційного вигорання і глибинне усвідомлення психологічної самодопомоги засобами МАК-технологій.

3. Ігрова вправа-діагностика «Каракулі»

Мета - самодіагностика емоційного вигорання і саморегуляція стану засобами артпрактики - ізотерапія, МАК.

4. Вправа «Емоційний інсайт»

Мета - самодіагностика емоційного стану засобами МАК-технологій (карти «Обличчя»).

5. Вправа «Коштовна ваза»

Мета - саморегуляція емоційного стану засобами артпрактик: мандалотерапії, кольоротерапії, МАК-технологій

6. Вправа «Вулкан»

Мета - саморегуляція емоційного стану засобами артпрактики: фольга, МАК-технології

13:10 - 14:00

Овдієнко Анна Іванівна

практична психологиня, провідна фахівчиня відділу психолого-методичної підтримки Служби освітнього омбудсмена, магістерка практичної психології

Тема: «Цілепокладання: поставити ціль та знайти ресурси»

Мабуть в кожного в житті траплялось: завдання\ідея чи мрія є, але так і залишаються нереалізованими. Причини можуть бути різні: нечітко сформульована ціль; незрозуміло з чого розпочати; такий масштаб, що й розпочати страшно чи навіть невіра у свої сили. На цьому семінарі познайомимось із техніками, які допоможуть: правильно сформулювати цілі, знайти для них ресурси та розподілити навантаження.

План тренінгу

1. Вправа «Я не самозванець» (актуалізація ресурсів)

2. Вправа «Долонька» (робота з самооцінкою, визначення головних цілей та ресурсів особистості)

3. Визначення термінів та пріорітетності цілей (Матриця Ейзенхауера)

4. Цілепокладання за методикою SMART

5. Планування цілі та аналіз ресурсів

14:10 - 15:00

Науменко Олена Миколаївна

дитяча психологиня, психотерапевтка, членкиня секції артпсихотерапії УСП, арттерапевтка

Тема: Прості секрети кінезіології, гімнастики для мозку і су джок терапії: 80 % практики + 20% цікавої теорії

План тренінгу

1. "Конячки на лугу"
Лімфодренажний масаж тіла

2. "Аплодисменти"
Активна гімнастика для рук, що "вмикає" все тіло і мозок.

3. Дихання - це життя
Прості вправи для жвавості і спокою. Підвищення стресостійкості

4. "Чарівні кнопки" нашого тіла
Що таке су джок і чому наше тіло - кращий лікар. Лікування без ліків

5. Планування цілі та аналіз ресурсів

15:10 - 16:00

Черниш Олена Степанівна

психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка, керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»

Тема: «Екопсихологія: самовідновлення силами природи»

План тренінгу

1. Робота з грошовими установками через метафору природних явищ
Техніка дозволяє встановити прямий позитивний контакт з фінансами, знаходити ресурси (очевидні й приховані) для збільшення доходу, ввійти в зону багатства, де все залежить від Вас, а не соціуму.

2. Дерево власної сили
Дерево – сакральний прадавній символ внутрішньої сили, фізичного відновлення і укріплення образу «его».

3. Квітка моєї сексуальності
Жіночність, сексуальність приваблює не лише чоловіків. Відчуття своєї граційної неповторності дарує легкість, впевненість, повертає радість життя.

4. Тотемні тварини носії архетипу
Нам частенько не вистачає якихось базових, неусвідомлених вмінь і якостей, необхідних для життя. Є чудовий спосіб їх здобути (саме так, як мисливці) у світі тварин. Причому, тварини всі залишаться живими!

16:10 - 17:00

Ілляхова Марина Володимирівна

кандидатка філософських наук, доцентка кафедри філософії і освіти дорослих Центрального інституту післядипломної освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України

Тема: «Досягнення психоемоційного балансу засобами арттерапії»

План тренінгу

1. Практика тілесно-емоційної гармонізації засобами кольоротерапії і мандалотерапії

Мета - зняття психоемоційного перенавантаження, відновлення ресурісв тілесно-емоційної життєдіяльності, стимулювання вироблення гармонів щастя.

2. Нейрографіка – творча трансформація світу

Мета - розуміння нейронного коду, як найшвидшого і простого способу формування нової реальності.

3. Практика з формування наміру та досягнення балансу у життєво-професійній діяльності

Мета - нормалізація психоемоційного стану та самовираження, пізнання себе, моделювання бажаного майбутнього.

4. Практика з усунення бар’єрів і досягнення бажаних результатів

Мета - підвищення життєво-професійного тонусу, знаходження правильного рішення, формування бажаного майбутнього.

Реєстрація на семінар-практикум

Реєстрацію завершено

Пакет «Базовий»

Доступ до онлайн-трансляції
?
Ви зможете переглянути семінар у режимі реального часу в будь-якій точці світу.
Програма підвищення кваліфікації
?
Щоб участь у семінарі була зарахована Вам у підвищення кваліфікації, роздрукуйте програму і додайте її до сертифікату під час захисту на педагогічній раді Вашого закладу освіти.
Доступ до відеоматеріалів семінару
?
Електронна версія матеріалів виступів
Сертифікат учасника 6 академічних годин
?
6 академічних годин онлайн-трансляції
Блокнот для запису мудрих думок, ідей та планів
?
Блокнот для запису мудрих думок, ідей та планів

безплатно

Реєстрацію завершено

Пакет «Стандартний»

Доступ до онлайн-трансляції
?
Ви зможете переглянути семінар у режимі реального часу в будь-якій точці світу.
Програма підвищення кваліфікації
?
Щоб участь у семінарі була зарахована Вам у підвищення кваліфікації, роздрукуйте програму і додайте її до сертифікату під час захисту на педагогічній раді Вашого закладу освіти.
Доступ до відеоматеріалів семінару
?
Електронна версія матеріалів виступів
Сертифікат учасника 6 академічних годин
?
6 академічних годин онлайн-трансляції
Блокнот для запису мудрих думок, ідей та планів
?
Блокнот для запису мудрих думок, ідей та планів