«Треба бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти як мінімум удвічі швидше»
Саме такий настрій об’єднує освітян сьогодні. Саме цей стан захопив вихором усіх причетних до простору освіти в усіх його проєкціях (навчання, виховання, розвиток, саморефлексії, самоаналіз, проектування тощо). І не залишилося нікого, хто бодай на мить засумнівався б, що письменник-математик таки мав рацію. Тому пропонуємо обговорити деякі проблеми новітнього освітнього дискурсу, звернутися до окремих, достатньо важливих і актуальних, проблем.
4 експертів-спікерів
Безкоштовна участь
Онлайн та офлайн
Вільний доступ до запису
Головна тема семінару
Зміни в новітній освіті стали її невід’ємним атрибутом, станом її існування як гуманітарного феномену. Відтак, дискусії щодо актуальних освітніх проблем тривають, активно долучилася уся спільнота: вчителі, батьки, уряд, неурядові організації. Чутним і переконливим стає голос учня, заради якого все відбувається і завдяки якому освітня система має майбутнє. Серед багатьох важливих проблем професійної діяльності викладача літератури варто застановитися на психологічних аспектах педагогічного спілкування, на основних викликах літературної освіти в парадигматиці новітнього суспільства, на деяких інтермедіальних аспектах методики викладання літератури, а також на профілактиці та шляхах подолання емоційного вигорання педагога.
Мета семінару
проаналізувати, яким чином оволодіння культурою педагогічного спілкування сприяє позитивному сприйманню дітьми педагога, встановленню взаємної довіри, щирого інтересу, любові, поваги;
поміркувати про специфіку школи першої третини ХХІ століття, зокрема, про читання як її органічний сегмент, а також про трансформації методичного канону літератури в нових освітніх реаліях;
проаналізувати форми поєднання літературного тексту та його візуалізацій з притаманними кожному виду мистецтва особливими засобами творення художньої образності задля урізноманітнення методичних шляхів шкільної літературної освіти;
визначити основні ознаки проявів емоційного виснаження та професійного вигорання педагога, апробувати профілактичні й терапевтичні заходи щодо подолання ознак емоційного вигорання.
Цільова аудиторія
науково-педагогічні та педагогічні працівники закладів освіти, передусім учителі та викладачі літератури, психологи, методисти обласних закладів післядипломної педагогічної освіти.
129
грн