До уваги освітян!

Всеукраїнський науково-практичний онлайн-семінар
«Психолого-педагогічний і методичний контекст професійної діяльності вчителя (літератури): спроби відповісти на деякі питання»
Шановні колеги! Запрошуємо вас до участі у Всеукраїнському науково-практичному онлайн-семінарі «Психолого-педагогічний і методичний контекст професійної діяльності вчителя (літератури): спроби відповісти на деякі питання», який відбудеться 19 березня 2021 року о 14 годині. Тривалість онлайн-семінару 4 години.
Київ
Онлайн-трансляція
19 березня
початок о 14:00

0-800-331-031 дзвінки безкоштовно

Замовити сертифікат
0
Дня
0
Години
0
Хвилин
0
Секунд

«Треба бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти як мінімум удвічі швидше»

Льюїс Керролл

Саме такий настрій об’єднує освітян сьогодні. Саме цей стан захопив вихором усіх причетних до простору освіти в усіх його проєкціях (навчання, виховання, розвиток, саморефлексії, самоаналіз, проектування тощо). І не залишилося нікого, хто бодай на мить засумнівався б, що письменник-математик таки мав рацію. Тому пропонуємо обговорити деякі проблеми новітнього освітнього дискурсу, звернутися до окремих, достатньо важливих і актуальних, проблем.

4 експертів-спікерів

Безкоштовна участь

Онлайн та офлайн

Вільний доступ до запису

Головна тема семінару

   Зміни в новітній освіті стали її невід’ємним атрибутом, станом її існування як гуманітарного феномену. Відтак, дискусії щодо актуальних освітніх проблем тривають, активно долучилася уся спільнота: вчителі, батьки, уряд, неурядові організації. Чутним і переконливим стає голос учня, заради якого все відбувається і завдяки якому освітня система має майбутнє. Серед багатьох важливих проблем професійної діяльності викладача літератури варто застановитися на психологічних аспектах педагогічного спілкування, на основних викликах літературної освіти в парадигматиці новітнього суспільства, на деяких інтермедіальних аспектах методики викладання літератури, а також на профілактиці та шляхах подолання емоційного вигорання педагога.

Мета семінару

проаналізувати, яким чином оволодіння культурою педагогічного спілкування сприяє позитивному сприйманню дітьми педагога, встановленню взаємної довіри, щирого інтересу, любові, поваги;

поміркувати про специфіку школи першої третини ХХІ століття, зокрема, про читання як її органічний сегмент, а також про трансформації методичного канону літератури в нових освітніх реаліях;

проаналізувати форми поєднання літературного тексту та його візуалізацій з притаманними кожному виду мистецтва особливими засобами творення художньої образності задля урізноманітнення методичних шляхів шкільної літературної освіти;

визначити основні ознаки проявів емоційного виснаження та професійного вигорання педагога, апробувати профілактичні й терапевтичні заходи щодо подолання ознак емоційного вигорання.

Цільова аудиторія

науково-педагогічні та педагогічні працівники закладів освіти, передусім учителі та викладачі літератури, психологи, методисти обласних закладів післядипломної педагогічної освіти.

Програма та доповідачі онлайн-семінару

Замовити сертифікат

0
Дня
0
Години
0
Хвилин
0
Секунд
Реєстрацію завершено
«Базовий» Пакет
Безкоштовно
«Стандартний» Пакет
  • Доступ до онлайн-трансляції
    ?
    Ви зможете переглянути як відбувається семінар в режимі реального часу в будь-якій точці світу.
  • Програма підвищення кваліфікації
    ?
    Щоб участь у семінарі була зарахована Вам у підвищення кваліфікації, роздрукуйте програму і додайте її до сертифікату під час захисту на педагогічній раді Вашого закладу освіти.
  • Доступ до матеріалів семінару
    ?
    Електронна версія матеріалів виступів
  • Сертифікат учасника 4 академічні години
    ?
    4 академічні години онлайн-трансляції