Виплати завжди відбуваються у 1 та 3 четверги кожного місяця. Це пов'язано з тим, що сам процес забирає багато часу і ми виділяємо окремі дні, в які бухгалтерія здійснює виплати не відволікаючись на інші задачі. Під кожну виплату ми робимо три платіжки і одночасно з перерахуванням вам коштів, сплачуємо ваші податки.
Те, що ми робимо виплати два рази на місяць, не означає, що ви також будете отримувати виплати два рази на місяць. Для тих користувачів, що заробили менше 1000 грн на момент виплати діє правило «трьох місяців», тобто ви не можете отримувати виплати частіше ніж раз на три місяці. Знову ж таки, це пов'язано з тим, щоб зменшити обсяг роботи для бухгалтерії і не ганяти що два тижні сотні/тисячі платежів по 50-100 грн.
Тепер безпосередньо про технічну частину:
Кошти ми списуємо у ніч з середи на четвер, зазвичай о другій годині ночі, або вже з ранку, якщо вночі відбувались технічні роботи. Саме в цей момент ви вже можете бачити, що ваші кошти рухаються. Якщо у вас кошти не зняло, то або у вас не було 1000 грн на рахунку, або з моменту останньої виплати пройшло менше 3 місяців, або невказані/помилкові реквізити.
Далі відбувається процес створення платіжних доручень та передачі їх у банк. Вже на цьому етапі ми знаємо, хто з вас вказав неправильні реквізити, бо банк при експорті повертає нам помилки. Цей етап відбувається в автоматичному режимі.
Наступний етап, підпис банківських доручень директором. Зазвичай це відбувається зранку, орієнтовно о 10 годині і тривати цей процес може до години.
Далі робота переходить на сторону банку і ми лише спостерігаємо та за необхідності уточнюємо дані, які запитують у нас менеджери банку. Це може тривати і цілий день. Саме на цьому етапі ви починаєте бачити в інтерфейсі Всеосвіти інформацію, що виплата відбулась, а через деякий час отримувати кошти.
Ми не надаємо податкових консультацій, тож не можемо надати потрібний перелік КВЕДів конкретно для вашого виду діяльності.
Проте, якщо ви плануєте отримувати виплати від Всеосвіти за розміщення методичних розробок на платній основі, ви обов'язково маєте додати до вашого переліку КВЕДів 85.59 та 85.60.
Поширені запитання
Виплати завжди відбуваються у 1 та 3 четверги кожного місяця. Це пов'язано з тим, що сам процес забирає багато часу і ми виділяємо окремі дні, в які бухгалтерія здійснює виплати не відволікаючись на інші задачі. Під кожну виплату ми робимо три платіжки і одночасно з перерахуванням вам коштів, сплачуємо ваші податки.
Те, що ми робимо виплати два рази на місяць, не означає, що ви також будете отримувати виплати два рази на місяць. Для тих користувачів, що заробили менше 1000 грн на момент виплати діє правило «трьох місяців», тобто ви не можете отримувати виплати частіше ніж раз на три місяці. Знову ж таки, це пов'язано з тим, щоб зменшити обсяг роботи для бухгалтерії і не ганяти що два тижні сотні/тисячі платежів по 50-100 грн.
Тепер безпосередньо про технічну частину:
Кошти ми списуємо у ніч з середи на четвер, зазвичай о другій годині ночі, або вже з ранку, якщо вночі відбувались технічні роботи. Саме в цей момент ви вже можете бачити, що ваші кошти рухаються. Якщо у вас кошти не зняло, то або у вас не було 1000 грн на рахунку, або з моменту останньої виплати пройшло менше 3 місяців, або невказані/помилкові реквізити.
Далі відбувається процес створення платіжних доручень та передачі їх у банк. Вже на цьому етапі ми знаємо, хто з вас вказав неправильні реквізити, бо банк при експорті повертає нам помилки. Цей етап відбувається в автоматичному режимі.
Наступний етап, підпис банківських доручень директором. Зазвичай це відбувається зранку, орієнтовно о 10 годині і тривати цей процес може до години.
Далі робота переходить на сторону банку і ми лише спостерігаємо та за необхідності уточнюємо дані, які запитують у нас менеджери банку. Це може тривати і цілий день. Саме на цьому етапі ви починаєте бачити в інтерфейсі Всеосвіти інформацію, що виплата відбулась, а через деякий час отримувати кошти.
На вашому рахунку менше 1000грн, або з моменту першого продажу пройшло менше 90 днів
Ви не вказали IBAN
IBAN належить іншій людині, не тій на яку активовано ПРО-акаунт
Ви вказали IBAN валютної/соціальної/пільгової, де вашим банком заблоковано можливість поповнювати її у гривні.
Ми не надаємо податкових консультацій, тож не можемо надати потрібний перелік КВЕДів конкретно для вашого виду діяльності.
Проте, якщо ви плануєте отримувати виплати від Всеосвіти за розміщення методичних розробок на платній основі, ви обов'язково маєте додати до вашого переліку КВЕДів 85.59 та 85.60.