Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Гостра травма та посттравматичні стресові розлади: особливості роботи з дітьми
»
Взяти участь Всі події
Новини
2 грудня 2021 о 15:39

Вчені винайшли жувальну гумку для боротьби з COVID-19

До клінічних випробувань на людях справа ще не дійшла, проте у лабораторних умовах цей винахід продемонстрував досить ефективні результати.

У пошуках універсальної панацеї від COVID-19 вчені пробують нові незвичні способи та активно експериментують у лабораторних умовах. Наприклад, нещодавно вони винайшли жувальну гумку, здатну знешкоджувати вірусні часточки одразу у роті.

Про це пише BBC News Україна.

Вчені вважають, що за допомогою такої гумки можна буде «обдурити» вірус, видаючи за справжні клітини окремі білкові молекули, щоб вони могли блокувати вірус і не дозволяти йому розмножуватись. Адже саме у слині вірусні частки активно розмножуються й потім потрапляють в організм.

Згідно з численними дослідженнями, вірус прикріплюється до білка ACE2, розташованого на поверхні окремих видів клітин, і виконує роль рецептора. Саме тому вчені з Університету Пенсильванії у місті Філадельфія (США) розробили жувальну гумку з високим вмістом цього білка – він також зустрічається й у клітинах багатьох рослин.

Так, навіть 5 міліграмів білка у жуйці виявилося достатньо, аби призупинити проникнення вірусу у клітини. А от 50 міліграмів знизили активність ворожих мікроорганізмів на 95%.

Поки що немає інформації, коли цю розробку тестуватимуть поза лабораторією. Вчені ж зазначають, що жувальна гумка застосовуватиметься не для профілактики захворюваності, а щоб знизити ризик поширення вірусу хворими, наприклад, коли вони перебувають на лікарняному стаціонарі.

Вас також можуть зацікавити такі матеріали: Як убезпечити себе та партнера від хвороб, що передаються статевим шляхом: рекомендації МОЗ

Всеосвіта – незалежне ЗМІ, що працює для вас та заради вас. Матеріали, які ми публікуємо, завжди вчасні, об’єктивні та перевірені. Наш проєкт існує завдяки вам

Підтримати нас можна по-різному. Ваші вподобання, поширення , коментарі дозволяють іншим людям дізнатися важливу інформацію, а замовлення брендованої продукції та електронних товарів допомагає нам інвестувати у розвиток новітнього українськомовного контенту.

Поширити
матеріал:

Використання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті у першому абзаці. Назва порталу «Всеосвіта» має згадуватися обов'язково. У разі невиконання цих вимог, питання автоматично передаватиметься до юридичного відділу.