і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Активуйте «Вебінарний Безліміт» та отримайте
30 днів необмеженого доступу до 90 вебінарів

Щось пішло не так!

Про найпоширеніші помилки, які виникають у вступників з електронними кабінетами та про те, як їх вирішити.

Початок вступної кампанії в самому розпалі, від завтра, з 10 липня, розпочнеться подання заяв на участь у конкурсному відборі на вступ до закладів вищої освіти, а отже запитань у вступників щодо електронних кабінетів побільшає. На гарячі лінії МОН та Інфоресурсу за перший тиждень реєстрації електронних кабінетів надійшло майже 7,5 тис. дзвінків від абітурієнтів та їхніх батьків. Також отримано більш ніж 3,5 тис. електронних звернень.

Серед великої кількості запитань абітурієнтів, представники служби гарячої лінії виокремили найрозповсюдженіші проблеми, з якими зіштовхнулися вступники. Розглянемо кожну з них окремо та шляхи їх розв’язання.


Помилка №1
 під час зазначення e-mail та паролю 

Якщо введена адреса електронної пошти не надає доступу на вхід до електронного кабінету, зайдіть на сторінку вашої електронної скриньки, куди надійшов лист для активації вашого кабінету в системі. Скопіюйте на цій сторінці адресу електронної пошти та вставте її у рядок «Логін» на сторінці входу в електронний кабінет – https://cabinet.osvitavsim.org.ua/login.

Якщо ж виникла проблема з паролем (він має складатися з шести або більше символів) спробуйте пригадати й ввести його ще раз. Коли й повторна спроба не зазнала успіху, ви маєте можливість скористатись кнопкою «Забули пароль?». Тоді на вашу електронну пошту надійде лист із новим паролем.

Важливо! Вступник може лише кілька разів зазначити неправильний пароль під час входу в кабінет, а потім система блокує його на три години. Відтак не потрібно відгадувати пароль, краще скористатися запропонованою опцією для його швидкого відновлення.


Помилка №2
 у введенні даних документа 

Якщо під час реєстрації свого електронного кабінету ви неправильно вказали ідентифікаційні дані документа про повну загальну середню освіту та/або сертифіката ЗНО, то зверніть увагу, що серія офіційних паперів зазвичай вводиться за допомогою англійської розкладки.

Інформація щодо сертифіката ЗНО містить:

  • номер – 7 цифр номера сертифіката ЗНО;
  • пін – 4 цифри пін-коду сертифіката ЗНО;
  • рік отримання – оберіть із випадного списку рік отримання сертифіката ЗНО (2017, 2018 або 2019).

Дані документа про повну загальну середню освіту включають:

  • серія документа – 2 літери;
  • номер документа – 8 цифр;

Важливо! Реєстрація електронного кабінету вступника можлива з документом про здобуття повної загальної середньої освіти, виданим не раніше 1998 року – фотокомпютерним («пластиковим») документом. Якщо ж у вас є лише документи старого зразка, подавайте заяви безпосередньо у закладі освіти, у паперовому вигляді.


Помилка №3
 не збігаються дані – помилка П.3.3 

Якщо система видала помилку під цим номером, отже виявлено певні розбіжності в офіційних даних. У разі виявлення відмінностей в даних абітурієнта в документі про освіту та сертифікаті ЗНО, то створення електронного кабінету буде неможливим. Якщо розбіжності виявлено:

  • в атестаті, тоді одразу ж варто звернутися до школи;
  • в сертифікаті ЗНО – зверніться до регіонального центру оцінювання якості освіти.

Детальніші настанови для абітурієнтів, які зіштовхнулися з цією проблемою, надані у пункті V «Помилки при реєстрації електронного кабінету: порядок дій вступника» Інструкції щодо роботи з електронним кабінетом.


Помилка №4
 вхід з мобільного пристрою 

Розробники платформи наголошують, що для активації електронного кабінету рекомендовано використовувати ноутбук або стаціонарний ПК. Здійснення входу до системи через мобільний пристрій призведе до відображення помилки.


Помилка №5
 система не ідентифікує як громадянина України 

В електронному кабінеті з’являється повідомлення про те, що система не визначає абітурієнта як громадянина України. Така помилка виникає через тип паспортного документа, завантаженого під час реєстрації на ЗНО або під час замовлення документа про здобуття повної загальної середньої освіти. Аби виправити цю проблему необхідно на електронну пошту сервісу підтримки кабінетів вступників (ez@inforesurs.gov.ua) надіслати сканкопії документа, що посвідчує громадянство України, та документа про загальну середню освіту).


Якщо у вас ще залишились питання щодо реєстрації електронного кабінету або щодо подання заяв на вступ, ви можете ознайомитися з «Інструкцією щодо роботи з електронним кабінетом».

Посилання на МОН: https://mon.gov.ua

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти