Головне меню порталу
На думку освітян, українським школярам, які паралельно навчаються в школах за кордоном, треба залишити для дистанційного опанування тільки україноцентричні предмети.
Про це сказала ексміністерка освіти і науки України Лілія Гриневич.
Треба залишити для дистанційного опанування українськими дітьми за кордоном тільки україноцентричні предмети, яких вони не можуть отримати у закордонних школах. Йде мова про українську мову, українську літературу, історію України. Для старшокласників це може бути правознавство, історія України. І це суттєво економитиме життєвий час дитини. І дасть можливості їй опанувати шкільну програму, а потім інтегруватися в українську школу. Поки що це не зроблено Міносвіти, і залишаються ті старі методи навчання, які були до війни. Це може призвести до того, що все більша частина українських дітей за кордоном буде відмовлятися від навчання одночасно в українській освіті, бо їм буде дуже складно опановувати дві програми водночас, — зазначила вона.
Нагадаємо, юристи надали роз'яснення щодо порядку запровадження дистанційного навчання в закладах освіти під час воєнного стану та залучення вчителів до виконання додаткових робіт.
Будь ласка, оцініть новину!
Редакторка:
Нікішина Тетяна ОлександрівнаВсеосвіта – незалежне ЗМІ, що працює для вас та заради вас. Матеріали, які ми публікуємо, завжди вчасні, об’єктивні та перевірені. Наш проєкт існує завдяки вам
Підтримати нас можна по-різному. Ваші вподобання, поширення , коментарі дозволяють іншим людям дізнатися важливу інформацію, а замовлення брендованої продукції та електронних товарів допомагає нам інвестувати у розвиток новітнього українськомовного контенту.
Використання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті у першому абзаці. Назва порталу «Всеосвіта» має згадуватися обов'язково. У разі невиконання цих вимог, питання автоматично передаватиметься до юридичного відділу.