Робототехніка та дрони: освітній експерт запропонував ввести у школах нові дисципліни

Шкільна програма потребує введення нових предметів , які допоможуть побудувати майбутнє, вважає Володимир Співаковський.

З появою нових спеціальностей ринок праці потребує спеціалістів. У світі стрімко з’являються сотні нових професій, проте шкільна програма нових змін не зазнає і базується на старих знаннях, які не можуть допомогти освоїти бажані спеціальності. Саме тому і виникає потреба у наповненні шкільної програми новим набором знань. Про це на своїй сторінці у фейсбуці написав письменник та освітній експерт - Володимир Співаковський.

Науково-технічний прогрес рухається, суспільство змінюється і для сучасних дітей набагато важливіше дивитися в майбутнє, ніж озиратися в минуле, -зауважив науковець.

Письменник говорить, що на основі «старих знань», можна побудувати тільки те, що є зараз, а для того, щоб побудувати щось круте-невідоме-найкраще, потрібно відштовхнутись від нових наук.

Шкільна програма перевантажена «дурницями» - про це всі знають. Тоді чим їх можна замінити?- наголосив на цьому Співаковський.

Він запропонував власні варіанти нових спеціальностей :

  • Штучний інтелект.

  • Блокчейн.

  • Інтернет речей.

  • Інформація.

  • Віртуальна реальність.

  • Доповнена реальність.

  • Цифрова біологія і генетика.

  • ІТ медицина.

  • Квантові технології.

  • Кібербезпека.

  • Захист інформації.

  • Робототехніка.

  • Розумний транспорт.

  • Відновлювальна енергія.

  • Доставлення енергії.

  • Екотехнології.

  • Дистанційне навчання.

  • Еволюція злочинів.

  • Вивчення космосу.

  • 3D – видрук.

  • Соціальні мережі.

  • Дрони.

  • Клонування.

  • Глобалістика.

  • Програмування.

  • Квантові комп`ютери.

  • Крипто валюти.

  • Поведінкова економіка і багатономіка.

  • Фільтрування інформації.

  • Логістика.

  • Прогнозування.

Ідея письменника викликала бурхливе обговорення у соцмережах. Дехто вважав, що більшість предметів зі списку гідні уваги та цілком мають місце у шкільній програмі, а хтось назвав пропозицію письменника – абсурдною і не придатною для виконання.

Це просто футурологія! Якщо навчити дітей навчити рахувати (без калькулятора), читати книги, вчити напам'ять гарні вірші то вони й залишаться людьми, - написала Світлана Сударкіна.

Хтось поцікавився, якими ж тоді мають бути спеціалісти, що будуть викладати ці уроки, адже необхідні педагоги, які на цьому розуміються.

Вже є такі батьки та діти, а значить, і є вчителі,- відповів у коментарях Володимир Співаковський.

Як ви вважаєте, чи дійсно сучасний світ потребує нових знань?

І які з цих предметів, можуть бути успішно введені в шкільну програму? 


Також вас може зацікавити : "Голодний вчитель - злий вчитель": експерт про ситуацію у сфері освіти в Україні.

Використання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті у першому абзаці. Назва порталу «Всеосвіта» має згадуватися обов'язково. У разі невиконання цих вимог, питання автоматично передаватиметься до юридичного відділу.

Видавництво «Всеосвіта» є незалежним, офіційно зареєстрованим ЗМІ. Ми не підтримуємо жодну політичну партію. Головна мета – прозоре та різнобічне висвітлення усіх подій, що відбуваються у сфері освіти.

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.