+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о

Проти об'єднання шкільних предметів: у мережі з’явилось звернення освітян до Лілії Гриневич

Письмове звернення до очільниці Міносвіти вже розлетілось у соціальних мережах. Педагоги проти об'єднання української мови, української літератури і зарубіжної в один предмет.

Учителі, батьки, представники громадського сектору і ті, хто підтримує реформу української освіти написали звернення до міністерки освіти і науки України Лілії Гриневич із проханням не об’єднувати українську мову, українську та зарубіжну літературу в один шкільний предмет. Наразі звернення підписало 1120 осіб.

Українська мова, українська література та зарубіжна література безпосередньо формують світогляд національно свідомої особистості, її національну картину світу, сприяють вихованню патріотичних почуттів, дають відповідь на важливі екзистенційні питання: «Хто я? Де мій дім? Кого я люблю?, – вважають автори звернення.

У тексті звернення автори наводять низку причин, чому не варто об’єднувати ці предмети. До прикладу, вивчення української мови у взаємозв’язку з курсом української мови лише посилюють в учнів оволодіння мовленнєвими навичками, грамотністю, творчим і аналітичним мисленням, а «Зарубіжна література» допомагає глибше пізнати українську культуру через надбання інших народів:

Отже, будь-який варіант об’єднання вищезазначених шкільних предметів, на наше глибоке переконання, є недоцільним, оскільки призведе до погіршення якості мовно-літературної освіти, втрати цілої низки життєво важливих компетентностей учнів та зведе нанівець потужний потенціал цієї тріади у вирішенні суспільно важливих і вкрай актуальних для України завдань.

Та чи почує звернення освітян пані Лілія і чи відреагує на їхнє прохання – наразі невідомо.


Колеги, а що ви думаєте щодо цієї ситуації? Чи підтримуєте ви іншу частину педагогів у прагненні не допустити об’єднання цих предметів? Діліться думками у коментарях.

Нагадаємо, раніше «Всеосвіта» писала про те, що Верховна рада України ухвалила законопроєкт «Про фахову передвищу освіту»

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись