+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о

П’ятеро українських студентів створили сервіс для автоматичного підбору подарунків

Команда однодумців запустила платформу GiftHub, яка допомагає підібрати подарунок за Instagram-профілем винуватця свята.

Нещодавно на ProductHunt (сайт, де користувачі діляться та розглядають нові технологічні продукти, на кшталт, ігор, подкастів, мобільних додатків тощо) з’явився сервіс GiftHub, який за чотири дні назбирав понад 500 голосів. І не дивно! Адже з проблемою вибору подарунків стикався хоча б раз кожен.

 Як працює GiftHub? 

Ви заходите на сайт GiftHub, у поле вводите нікнейм або посилання на Instagram–профіль користувача, якому ви хочете зробити подарунок. Сайт за допомогою алгоритму аналізує зазначений акаунт та автоматично за декілька секунд пропонує категорії подарунків, які можуть сподобатись цій людині. Платформа працює для користувачів абсолютно безкоштовно.

Самі подарунки можна купити на Amazon або у магазині Sanatty. GiftHub отримує відсоток від кожної успішної покупки їх користувачів.

 Як виникла ідея? 

Все почалося з того, що одного зі співзасновників GiftHub Ігора ледь не кинула дівчина через невдало підібраний подарунок (ніколи не даруйте своїй коханій подушку в кольорах «Укрзалізниці»!). Тоді йому і прийшла в голову ідея створити допомогу для таких «бідолах», як він. Так, у 18 років він став старапером. Кожен член команди так само глибоко відчував проблему з вибором подарунків, тому і взялися за реалізацію проєкту.

Один із найкращих способів знайти ідею – це спробувати розв'язати власну проблему, – Іра Корнелюк, співзасновниця та CSO GiftHub.

До того як виник сайт, команда запускала на українському ринку Telegram–бот, який замість аналізу акаунту, базувався на діалозі. Чат–бот запитує кому буде призначений подарунок, яке хобі має людина і таке інше, що і допоможе знайти правильний презент.

Telegram-бот отримує від вас близько 15 відповідей про того, кому ви щось даруєте, і підбирає персоналізовані подарунки для цієї людини. Їх можна замовити онлайн, натиснувши на назву товару та перейшовши на сайт магазину, з яким ми співпрацюємо, – пояснює Яна Петренко, CМO проєкту.

Команда GiftHub прагнула збільшити прибутковість сервісу, саме тому запустила веб–версію сервісу. Веб-платформа націлена на американський ринок і у перспективі розширить сфери впливу. Після запуску на ProductHunt, сервіс отримав пропозиції щодо інтеграції ще з двома закордонними магазинами.

 Чого чекати від цих відчайдухів далі? 

Головна місія команди, за словами розробників, допомагати людям робити їхніх близьких та рідних щасливими.

Зараз команда GiftHub працює над розширенням бази подарунків і покращує алгоритм підбору. У найближчих планах – запуск розпізнавання об'єктів на світлинах, що допоможе штучному інтелектові краще розуміти, які подарунки необхідні, а значить і радити набагато влучніше. Наприклад, якщо алгоритм побачить людину з електрогітарою на фото – то запропонує набір медіаторів/струни/чохол і так далі.

Ще одне можливе нововведення – нагадування про дні народження друзів через чат–бот у Facebook.

Промо-ролик від команди проєкту:

Чудово, що в Україні розвивається молодь та перспективні стартапи. Бажаємо цій амбіційній команді ще більше цікавих ідей, успіху та сміливості!

Головна світлина матеріалу узята з сайту ImpactLab
Посилання на
ImpactLab:
https://impactlab.media

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись