і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд

Чого бракує студентам-профтехам?

МОН пішло на діалог зі студентами професійно-технічних закладів освіти.

У рамках тижня відкритого Уряду в Україні студенти професійно-технічних закладів освіти на зустрічі з представниками МОН розповіли, яких саме змін потребує сучасна освітня система.

Представниками учнівського активу виступили 35 студентів-профтехів з більшості регіонів України. Справді цікавим був підхід до вибору формату дискусії – гра «Шість капелюхів мислення де Боно». Діалог представників освітнього відомства та студентів профосвітніх закладів відбувався так: модератор називав учням певну тему, яку вони обговорювали у малих командах, після чого узагальнювали свої пропозиції.

Сьогодні ми спробували новий, але досить цікавий формат спілкування з нашою цільовою аудиторією. Це дуже важливо, адже всі зміни, заради яких ми працюємо, робляться саме для учнів профтехів, щоб їхнє навчання було змістовним, наповненим реальними перспективами. У нас вийшло живе та відкрите спілкування і ми плануємо його продовжувати й надалі, – відзначила ініціаторка дискусії, очільниця директорату професійної освіти МОН Ірина Шумік.

Тож, після завершення гри були сформовані тези щодо переваг та недоліків сучасної профосвіти. А проілюструвавши проблему, запропонували рішення. Це дало можливість побачити галузь очима студентів та їхні підходи до розв'язання питань.

Серед запропонованих студентами ідей:

  •  Ввести в українську практику академічне стажування між закладами 
    Учні хочуть мати можливість пройти короткострокове навчання за своєю професією в закладі іншого регіону. Це допоможе перейняти досвід без відриву від навчання, оцінити рівень знань та навичок, зробити освітній процес цікавішим.
  •  Удосконалення інформаційного каналу щодо їхніх академічних можливостей 
    Студенти зазначили, що їм бракує інформації про академічні можливості. Приміром, є міжнародні аналоги конкурсів професійної майстерності, які щороку проходять в Україні, стажування у закордонних закладах профосвіти тощо. Але зараз, на жаль, немає чіткого каналу, через який студентський актив міг би своєчасно дізнаватися про це.
  •  Були також інші пропозиції 
    Йдеться про зміну поняття «уроки» на «пари», створення на базі закладів профосвіти хабів для неформального спілкування та самостійної роботи, розвиток дуальної форми освіти тощо.

Також МОН повідомляє, що в межах тижня відкритого Уряду ще буде проведено конференцію щодо дослідницьких е-інфраструктур та Національного репозитарію академічних текстів.

Посилання на МОН: mon.gov.ua

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь