Головне меню порталу
Навчатись граючись – це дуже цікаво та корисно, особливо коли до процесу гри залучені не лише діти, але й дорослі. Саме тому “Всеосвіта” пропонує вам надзвичайно креативну та захопливу гру “Банка з цікавинками”.
Основна ціль цієї гри – заповнити фішками свої банки. Хто з гравців першим це зробить, той і отримає перемогу. А от у який спосіб ви виконаєте завдання – залежатиме від варіанта гри.
Вам необхідно роздрукувати та вирізати:
Кубики склеюємо. Банки та фішки за бажанням можна заламінувати. Фішки для зручноті можна зробити двохсторонніми.
Завантаження гри за посиланням: https://vseosvita.ua/library/banka-z-cikavinkami-rozvivalna-gra-dla-ditej-125276.html
Правила гри
Варіант 1. Сортування (повторення кольорів і просторова орієнтація)
Це завдання для дошкільнят. Необхідно покласти фішки в банку відповідно до кольору ігрового поля. Для цього варіанту гри кубик непотрібний. Під час проведення гри можна запропонувати малюкам покласти фішку вниз, вгору, посередині ігрового поля. Перевірити і закріпити їх знання правої та лівої сторони, верхнього та нижнього кутів.
Є два способи проведення:
♦ Дітям роздати банки з кольоровими кришками (кожен отримає свою), фішки розсипати посередині на килимку і маля має обрати тільки ті, які підходять за кольором до його ігрового поля.
♦ Всі банки кладуть на стіл, фішки розсипають на килимку і діти (всі разом) сортують за кольорами фішки. Це колективний варіант гри, який не визначає переможця.
Варіант 2. З використанням лише одного кольорового кубика
Дайте кожному гравцю ігрове поле і помістіть на середину килимка чи столу фішки. Чим більше гравців у вас є, тим більше їх вам буде потрібно.
Цей варіант гри теж передбачає 2 способи проведення:
♦ Кожна дитина по черзі кидає кольоровий кубик і кладе в банку 1 фішку певного кольору. Цей спосіб проведення гри не передбачає прояви конкуренції, підходить для дітей, які тільки вчаться, як по черзі грати, і виконувати всі правила.
♦ Даємо кожному гравцю набір з 10 фішок кожного кольору (їх має бути 60). Це буде його «банк» фішок. Всі по черзі кидають кольоровий кубик і кладуть в свою банку лише одну фішку відповідного кольору. Якщо в резерві такого кольору вже не виявилося, то пропускається хід. Цей варіант гри передбачає переможця.
Варіант 3. «Хто швидше?» ( з використанням кольорового та одного або двох гральних кубиків)
Цей варіант передбачає 3 способи проведення:
♦ Дайте кожному гравцю ігрове поле і помістіть фішки посередині. Чим більше гравців, тим більше фішок вам знадобиться. Використовуємо тільки один гральний кубик. Кожен гравець кидає кубик і кладе в свою банку стільки фішок, скільки випало балів.
♦ Кожна дитина по черзі кидає гральний і кольоровий кубик. Кладе в банку певну кількість фішок того кольору, який випав на кольоровому кубику. Якщо такого кольору немає, то пропускається хід.
♦ Для дітей старшого віку або дорослих можна використовувати кольоровий та два гральних кубика. Це допоможе удосконалити усний рахунок в межах 12. Перемагає той, хто швидше заповнить своє ігрове поле.
Насолоджуйтесь процесом гри та залишайтесь разом із “Всеосвітою”.
Забороняється відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом будь-яких матеріалів сайту «ВСЕОСВІТА» (логотип (знак для товарів і послуг), тексти, фото, відео, тощо) без посилання або гіперпосилання на сайт vseosvita.ua.
Будь ласка, оцініть новину!
Директор:
Литвиненко Іван МиколайовичВсеосвіта – незалежне ЗМІ, що працює для вас та заради вас. Матеріали, які ми публікуємо, завжди вчасні, об’єктивні та перевірені. Наш проєкт існує завдяки вам
Підтримати нас можна по-різному. Ваші вподобання, поширення , коментарі дозволяють іншим людям дізнатися важливу інформацію, а замовлення брендованої продукції та електронних товарів допомагає нам інвестувати у розвиток новітнього українськомовного контенту.
Використання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті у першому абзаці. Назва порталу «Всеосвіта» має згадуватися обов'язково. У разі невиконання цих вимог, питання автоматично передаватиметься до юридичного відділу.