і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Ефективність методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення англійської мови
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд

Як адаптувати першачків до НУШ? Конкретні рекомендації.

Методичні програми, спрямовані на формування комфортного класного середовища, за Концепцією Нової української школи.

Ось і добігає кінця перший тиждень навчання першачків у Новій українській школі. Не секрет, що саме перший місяць навчання вкрай важливий, адже у цей час формується загальне ставлення до школи. Від цих декількох тижнів залежить з чим саме асоціюватиметься школа у дитини – зі стресом чи комфортом.

За перший місяць вкрай важливо створити у класній спільноті відчуття повного прийняття, довіри, взаємозацікавленості та бажання слухати одне одного. І найкращий метод наблизитись до створення такої атмосфери – приділити увагу знайомству, розповідям про захоплення кожного учня, улюбленим іграм тощо.

Розробниками ідеї Нової української школи запропоновано тематичний інтегрований підхід, де кожен тиждень присвячено окремій темі. Наприклад, у вересні мають вивчатися такі теми:

  • «Я - школяр/школярка»;
  • «Наш клас»;
  • «Мої друзі»;
  • «Моє довкілля».

Освоєння цих тем дозволить дітям опанувати соціальні та громадянські компетентності. Однак, такий підхід дозволяє успішно набувати як практичних умінь, так і предметних знань.

Освітнє середовище вчителям простіше створити разом з дітьми, використовуючи різні види освітньої діяльності: «ранкове коло», інтерактивні заняття у парах та групах на умовах співпраці (кооперативне навчання), «щоденні п’ять», рефлексія та самооцінювання та багато інших форм та методів.

Для кращого розуміння формування структури уроків у перші тижні навчання пропонуємо ознайомитися з модельними навчальними програмами та навчально-методичними матеріалами до них:


Програма на 2 тиждень


Програма на 3 тиждень


Програма на 4 тиждень


Обов’язковою умовою сучасного освітнього середовища є безумовне визнання таланту кожного учня. Також Концепція НУШ акцентує увагу на тому, що школа  має бути безпечним місцем, аби уникнути зайвого стресу для дітей. Значну частину освітнього процесу рекомендується проводити за межами класної кімнати – на свіжому повітрі та у русі. Оскільки вчитель має приділяти особливу увагу збереженню та зміцненню фізичного здоров’я учнів, їх моральному та громадянському вихованню.

Сподіваємось, ці поради та навчальні матеріали дозволять вам ефективніше впроваджувати освітню реформу та допоможуть дітям легшу адаптуватися до нових соціальних ролей і середовища.

Нагадаємо, раніше «Всеосвіта» публікувала доступні електронні версії підручників для першокласників.

Посилання на Освіта.юа: http://osvita.ua

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь