Навчально-методичний центр профтехосвіти у Чернігівській області проводиться набір слухачів на дистанційні курси з набуття цифрових компетенцій для педагогів (орієнтовані на заклади професійної освіти) Модуль І (10 годин) "Сервіси Google в роботі викладача професійної освіти" Дистанційний курс "Сервіси Google в роботі викладача" створено для педагогів в першу чергу закладів профтехосвіти, які бажають навчитися використовувати Google-форми для проведення он-лайн досліджень, опитувань, створювати предметні тести, налаштовувати автоматичну перевірку відповідей та працювати зі статистичними даними. Модуль ІІ (10 годин) "Google Classroom – онлайн сервіс для ефективного професійного навчання" Google Classroom – це інструмент, що зв’язує Google Docs, Google Drive і Gmail, допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу або в режимі дистанційного навчання. Завдяки платформі Classroom можна організувати проектну роботу, перевернуте навчання, дистанційне навчання. Уроки та домашні завдання можуть бути цікавими! Учасники курсу ознайомляться з принципами функціонування Classroom, дізнаються про різні типи завдань, які можна створити в Classroom, навчаться працювати з різними сервісами Google та розроблять власний курс у Classroom. Модуль ІІІ “Google Sites як інструмент для організації роботи педагога” Дистанційний курс “Google Sites як інструмент для організації роботи педагога” створено для педагогів, які прагнуть використовувати хмаро орієнтовані технології у навчанні. Цей курс допоможе вчителям, використовуючи цифрові технології, проектувати навчально-виховний процес за допомогою Google сайтів. Впродовж курсу слухачі ознайомляться з таким інструментом як Google сайти, проаналізують можливості цього інструменту, створять власний сайт для навчання. Розвиток інформаційно-цифрової компетентністі слухачів на курсі “Google Sites як інструмент для організації роботи педагога” дозволить використувувати інструмент Google сайти для організації перевернутого навчання, групової роботи над учнівськими проектами, створення тематичних сайтів, реалізації соціальних проектів. Модуль ІV "Веб-інструменти для формуючого оцінюваня" Під час проходження VІ модуля учасники : ознайомляться з видами оцінювання та поняттям формуючого оцінювання, прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів;оволодіють навиками роботи в середовищах LearningApps, Plickers, Kahoot, Wizer.Me тощо; будуть знати і вміти організовувати та застосовувати формуюче оцінювання. Завдяки формуючому оцінюванню учасники курсу будуть знати: Наскільки добре учні розуміють матеріал, з яким зараз працюють? З якими труднощами вони стикаються під час роботи?Чи вірні висновки вони роблять? Як можна допомогти тій групі учнів, яка має «пробіли»? Як учні будуть розуміти, що дійсно чомусь навчились? Як учні будуть відслідковувати розвиток своїх компетенцій? Модуль V “Онлайн дошки для організації навчально-виховної роботи” Під час проходження модуля “Онлайн дошки для організації навчально-виховної роботи” слухачі ознайомляться з такими інструментами як: -дошки для створення інтерактивних плакатів, шкільних газет; -дошки для малювання; -дошки для збереження нотаток -віртуальні дошки для організації спільної роботи з різноманітним контентом та можливістю спільного його редагування; Навчання проводить сертифікований тьютор-викладач Світлана Деружинська. Форма навчання - дистанційно. Початок навчання - по мірі комплектації груп (термін - до двох тижнів) По завершенню навчання слухачі отримають сертифікати про набуття цифрових компетенцій для педпрацівників в обсязі по 10 год. кожен модуль. Відомості про сертифікат занесено на офіційний сайт НМЦ ПТО і ідентифікується QR кодом.Сертифікат може зараховується до 150 годин міжатестаційного підвищення кваліфікації для педпрацівників. Реєстрація тут- goo.gl/CeWVcy