Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Доброго дня, мої любі першокласники!
13 травня
Класна робота
Розпочнемо нашу роботу з каліграфічної хвилинки. Спочатку запишіть рядок рукописних букв та слів, як показано на картинці. Потім запишіть речення.
Пригадайте, які букви позначають два звуки завжди:
щ - [шч], ї - [й'і], а які незавжди: я - [й'а], ю - [й'у], є- [й'е].
Приголосний звук [й'] завжди м'який, а звук [ч] - завжди твердий.
Буквосполучення дз, дж мають один звук - [дз], [дж]
Буква м'який знак - ь, звука немає
№2:
Завантаження файлу
Працюємо у зошиті. Зробіть звуко-буквений аналіз слів.
Тюльпан, дзвінок, сіль, мої, Юлія, п`ятниця.
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: