Конструктор уроків
Опублікував/ла:
2
28
165
0
5
Мета: удосконалити навички знаходження значень числових виразів; розв’язувати вирази з остачею; знаходити периметр трикутника; розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати інтерес до математики.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Вітаю!
Запрошую тебе на заплановану конференцію: Meet
Підключитися за посиланням:
https://meet.google.com/keb-hfer-zgj
№2:
Рефлексія від 24 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Знаходження первісної. Невизначений інтеграл.
163
25 грн
Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах
Алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми значень елементів; знаходження суми або кількості значень елементів, що задовольняють задані умови; пошук елемента з найбільшим, найменшим значенням, пошук заданого елемента
326
244
Алгоритми опрацювання масивів: знаходження сум і кількостей значень елементів, що задовольняють задані умови
38
33 грн
Порівняння десяткових дробів
431
Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задач за малюнком.
596
Усне ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове.
314
6 кл. Додавання від'ємних чисел. Урок 2 (02.02.2022)
183
Письмове ділення круглого багатоцифрового числа на одноцифрове
197