Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Сенсорне виховання за методикою Монтессорі: практичні інструменти для педагогів ЗДО
»
Взяти участь Всі події
Урок:

«Які у калинки корисні намистинки»

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Розширити знання дітей про калину, вчити використовувати в побуті калинові кетяги, як ліки; їх зовнішній вигляд, корисні властивості, заохочувати дітей до співрозмови з дорослим, до спроб відповідати на запитання українською мовою; активізувати у словнику слова «калина», «червоне», «намисто», «кущ»; формувати патріотичні почуття, розвивати зв'язне мовлення, увагу, пам’ять, спостережливість, дрібну моторику пальців рук, виконуючи нанизування дрібних деталей на ниточку; виховувати любов до природи рідного краю, співчуття до хворих, бажання проявляти турботу.

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

Мета:розширити знання дітей про калину, вчити використовувати в побуті калинові кетяги, як ліки; їх зовнішній вигляд, корисні властивості, заохочувати дітей до співрозмови з дорослим, до спроб відповідати на запитання українською мовою; активізувати у словнику слова «калина», «червоне», «намисто», «кущ»; формувати патріотичні почуття, розвивати зв'язне мовлення, увагу, пам’ять, спостережливість, дрібну моторику пальців рук, виконуючи нанизування дрібних деталей на ниточку; виховувати любов до природи рідного краю, співчуття до хворих, бажання проявляти турботу.

Хід заняття

1.Організаційний момент

- Доброго дня, любі діти. До нас сьогодні завітала гостя, а яка саме ми дізнаємося коли відгадаємо загадку.

У пучечках невеличких

На кущі живуть сестрички

З гіллячок звисають,

Вогником палають

Що це за красуня дивна? (калина).

0500rhfw-c828-229x171.jpg

- Так, це кущ калини.

стало чисто. І за це

Подарувала нам калинка ягідки червоні

Вони маленькі і кругленькі, але не солодкі

Кислі ягідки калини, мов серця палають

В них корисні вітаміни про здоровя дбають.

Ось така вона калина лікарська рослина

Всіх лікує, оце да! Її любить дітвора.

- Тому калину дорослі намагаються посадити біля кожної хати.

- Якого кольору ягідки калини? (червоні)

- Якої форми ягідки? (круглої)

- На що вони схожі? ( на червоні намистинки )

- Якого кольору листя, а якого — ягідки? (зеленого, червоного)

- Ягідки калини ростуть разом, дружно у пучечку.

- Як ви гадаєте, яка вона на смак? ( при можливості дати дитинці скуштувати ягідку калини)

0500rhjw-59ac-209x118.jpg

Дітки, наша лялька Оленка захворіла. Коли я приторкнулася її лоба, то він гарячий.У неї температура! Як їй допомогти? Пригадайте, що робить мама, коли ви хворієте? (відповіді дітей)

- А я знаю, що нам допоможе. У нас є чарівний кошик, в ньому є смачні ліки – ягідки калини, вони допоможуть Оленці.

- Зараз приготуємо калиновий напій. Спочатку ягідки розтовчемо у банці товкачем. Заллємо гарячою водою, треба бути обережним.Ось калиновий напій готовий.

0500rhjb-cc1d-285x214.jpg

- Подивіться який у напою колір, ягідки віддали усі корисні вітаміни. Але ж напій дуже гарячий, наллємо його трішечки в чашку нехай охолоджується.

- А тим часом я пропоную для Оленки зробити подарунок - намисто з червоних намистинок.

Пальчикова гімнастика «Червона калина»

Є в нас ягідка одна, (Пальчики зімкнені в кільце.)

Дуже гарна та смачна, (Незначні повороти кистю руки.)

Не шипшина, не малина, (Легке струшування кистями рук.)

А червоная калина. (Плескання в долоні.)

Пропоную зробити намистинки з пластиліну

0500rhmv-5acf-259x194.jpg

Якого кольору намистинки? (червоного)

Якої форми? (круглої)

На що ми будемо нанизувати намистинки? (на ниточку)

Намисто подаруємо Оленці.

Носи, Оленка на здоров’я і ніколи більше не хворій.

Поки ми робили намисто, калиновий напій охолов, тож напоємо чаєм Оленку.

3.Підсумок заняття

Дітки, хто в нас сьогодні захворів?

Яким чаєм ми напоювали Оленку?

Яким кольором калина?

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Завантаження файлу

Дітки, присилайте сюди свої фото намистинок.

Опис, який учні побачать після проходження уроку

0500rhnn-f211-498x498.gif

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

"РЕКЛАМУЄМО КРАСИВЕ І КОРИСНЕ"

"РЕКЛАМУЄМО КРАСИВЕ І КОРИСНЕ"

661

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
2 клас

44 грн

На які корисні копалини багата українська земля?

На які корисні копалини багата українська земля?

386

Аватар профіля Говорова Вікторія
Я досліджую світ
3 клас

20 грн

Електронні послуги. Інтернет для навчання. Корисні ресурси для семикласників.

 Електронні послуги. Інтернет для навчання. Корисні ресурси для семикласників.

369

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
7 клас

33 грн

Рекламуємо красиве і корисне. Музика в сучасній рекламі (2 клас Урок №31)

Рекламуємо красиве і корисне. Музика в сучасній рекламі (2 клас Урок №31)

302

Аватар профіля Рубан-Оленіч Інна Іванівна
Мистецтво
2 клас

25 грн

Практична робота 4. Встановлення за картами (тектонічною, геологічною, фізичною) зв’язків між тектонічними структурами, рельєфом, геологічною будовою та корисними копалинами у межах України

Практична робота 4. Встановлення за картами (тектонічною, геологічною, фізичною) зв’язків між тектонічними структурами, рельєфом, геологічною будовою та корисними копалинами у межах України

673

Аватар профіля Устименко Ірина Сергіївна
Географія
8 клас

33 грн

Схожі уроки

Зима

Зима

57

Аватар профіля Довгаль Каріна Олександрівна
ознайомлення з природнім довкіллям
5—6 років

Царівна осінь

Царівна осінь

30

Аватар профіля Довгаль Каріна Олександрівна
ознайомлення з природнім довкіллям
5—6 років

Як живеться тобі,деревце,восени?

Як живеться тобі,деревце,восени?

60

Аватар профіля Довгаль Каріна Олександрівна
ознайомлення з природнім довкіллям
5—6 років