Вчити проводити спостереження за природою навесні, робити висновки; вчити мовленнєвої культури; вдосконалювати навички аналізу ситуації і дотримання правил поведінки; розвивати діалогічне мовлення, пам'ять, увагу.
Конструктор уроків
Вчити проводити спостереження за природою навесні, робити висновки; вчити мовленнєвої культури; вдосконалювати навички аналізу ситуації і дотримання правил поведінки; розвивати діалогічне мовлення, пам'ять, увагу.
Вміти орієтуватися у визначенні ознак весни, називати весняні місяці та їх ознаки.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Добрий день, мої любі дослідники. Я рада, що ми разом.
Тема уроку. Як приходить весна
Переглянь відео
№2:
Теоретичний блок
№3:
Теоретичний блок
№4:
Теоретичний блок
Своїм старанням у навчанні наближаємо ПЕРЕМОГУ!
Рефлексія від 8 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: