Урок:

Види слухання. Запитання і відповіді

Опис уроку (учням цей опис не показується):

перевірити вміння учнів сприймати, розуміти та відтворювати отриману інформацію, вміння виконувати тестові завдання, працювати самостійно; розвивати слухову пам'ять, мовленнєві уміння і навички, навички виділяти ключові слова, збагачувати словниковий запас; виховувати увагу до слова; пильність, любов до рідної землі. Джерело тексту: Українська мова : підруч. для 5 кл. закл. загальн. середн. освіти / Олександр Авраменко. — Київ : Грамота, 2022. —с.10

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Прочитайте уважно текст.

ЗАКОХАНІ

Я сиділа за столом перед вікном і писала. Букви були вкрай неслухняними й танцювали в різні боки. Мене весь час щось відволікало. То машина проїде та голосно засигналить, то собаки загавкають з якогось переляку… Я поглянула у вікно — на поручні нашого балкона сіло двоє голубів. Чомусь я відразу зрозуміла, що вони пара. Дівчинка трохи менша, світло-сіренька із золотавим блискучим відливом на шиї. Хлопчик був більшим, темного забарвлення, але зі світлими крилами.

Можете не вірити, але голубки про щось розмовляли. Це було настільки добре видно, що мені здавалося, що я от-от почну розуміти їхню мову. Він щось воркує — вона уважно слухає, схиливши голову. Вислухає — відповідає, і тепер уже його черга дослухатися до слів красуні. Поговоривши, голубки торкнулися дзьобиками.

— Не може бути! Вони цілуються! — прошепотіла я, боячись сполохати закоханих.

Обережно злізла зі стільця, побігла до мами в кімнату:

— Мамо, мамо! У нас на балконі закохані цілуються!

— Що? Мама колихала молодшого брата, але від моїх слів підвелася й мерщій побігла в мою кімнату. Уже за мить ми разом стояли біля вікна.

На жаль, балкон був порожнім. Від пари закоханих не залишилося і пір’їнки. Напевно, вони вирішили, що й так забагато мені розповіли. Однак тепер я точно знаю: птахи вміють розповідати справжні історії! Треба лише навчитися їх слухати… (За Л. Щегловою).

2:

Вільне введення тексту

У тексті немає мовленнєвої діяльності

3:

Вільне введення тексту

Адресатами в розмові дівчинки є

4:

Вільне введення тексту

В останньому реченні йдеться про вид діяльності

5:

Вільне введення тексту

Випишіть із тексту дієслова-синоніми

6:

Вільне введення тексту

Чи можна спілкування між голубами назвати гармонійним?

7:

Вільне введення тексту

Укажіть учасників спілкування (адресат/адресант) у поданих реченнях.

  1. Він щось воркує.

  2. Вона уважно слухає.

Рефлексія від 4 учнів

Сподобався:

4 0

Зрозумілий:

3 1

Потрібні роз'яснення:

3 1
Рекомендуємо

Контрольна робота №3. Світ української поезії (розлогі відповіді на запитання).

Контрольна робота №3. Світ української поезії (розлогі відповіді на запитання).

316

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

33 грн

РМ. Читання мовчки тексту, аналіз прочитаного, відповіді на запитання за змістом прочитаного, виконання тестових завдань

РМ. Читання мовчки тексту, аналіз прочитаного, відповіді на запитання за	змістом	прочитаного, виконання	тестових завдань

1036

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
5 клас

33 грн

Контрольна робота №3 за темою «Про минулі часи. Творчість А.Чайковського, М. Стельмаха» (тестові завдання та розлогі відповіді на запитання).

Контрольна робота №3 за темою «Про минулі часи. Творчість А.Чайковського, М. Стельмаха» (тестові завдання та розлогі відповіді на запитання).

309

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
7 клас

33 грн

Контрольна робота №6 за темою „Ми – українці. Творчість О. Ольжича, О. Теліги, О. Гавроша, А. Малишка» (тестові завдання та розлогі відповіді на запитання).

Контрольна робота №6  за темою „Ми – українці. Творчість О. Ольжича, О. Теліги, О. Гавроша, А. Малишка» (тестові завдання та розлогі відповіді на запитання).

295

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
7 клас

35 грн

Види речень

Види речень

254

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
9 клас

30 грн

Схожі уроки

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

650

Аватар профіля Мірошніченко Леся Миколаївна
Українська мова
6 клас

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

810

Аватар профіля Яковець Надія Василівна
Українська мова
9 клас

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

503

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська мова
10 клас

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої особи

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої  особи

382

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Українська мова
4 клас

Послідовна підрядність.

Послідовна підрядність.

215

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська мова
9 клас