Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Природотерапія для дітей, що постраждали внаслідок воєнних дій
»
Взяти участь Всі події

Урок-подорож "Відсоткові розрахунки"(6 клас)

Математика

Для кого: 6 Клас

0 проходжень

3 запитань

05.01.2022

86

0

Опис уроку:

Урок математики для учнів 6 класу з теми "Відсоткові розрахунки". Урок має нестандартну структуру, орієнтований на підвищення інтересу учнів до навчання за допомогою нової форми організації їх навчальної діяльності.

Завдання №1 Теоретичний блок

Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №56

Маріупольської міської ради Донецької області

Вчитель математики

Саравас Олена Фаридівна

План-конспект уроку з математики, 6 клас.

Тема уроку: Урок – подорож «Відсоткові розрахунки»

Освітньо-виховні завдання теми: створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Мета уроку:

Навчальна мета:

- повторити види задач на відсотки;

- удосконалити вміння розпізнавати та класифікувати задачі на відсотки;

- розв’язувати текстові задачі, зокрема практичного змісту;

- розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач;

- відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення 
  навчальної мети.

Розвиваюча мета:

- розвивати мислення учнів на стадії аналізу, узагальнення та оцінки інформації;

- розвивати зв’язне усне й письмове мовлення, творчу уяву;

- розвивати соціально - емоційні навички.

Виховна мета:

- виховувати в учнів любов до рідного міста, до української мови;

- співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі;

- висловлювати власну думку, слухати і чути інших;

- виховувати в учнів старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.

Очікувані результати: учні повинні вміти розпізнавати типи задач на відсотки та розв’язувати їх.

Міжпредметні зв’язки: географія, історія.

Тип уроку: урок удосконалення знань і вмінь.

Обладнання та інструменти: підручники, роздатковий матеріал(картки), презентація за програмою http://www.canva.com, відеоролик - http://www.Movavi.ru
«колесо фортуни» -  wheelofnames.com, опитування - http://www.menti.com,
руханка -  www.youtube.com, тест - https://vseosvita.ua, комп’ютер, проектор, смартфони або планшети, інтернет.

Хід уроку

Організаційний момент. Емоційне налаштування

Слово вчителя:

Друзі, сьогодні в нас незвичайний урок, бо ми маємо продемонструвати, що знаємо і вміємо. Цілком природньо, якщо ви відчуваєте хвилювання. Нехай побороти його допоможе це…

Заплющіть очі і про себе промовте: «Я все знаю, я все можу, я все зможу!»
Усім бажаю успішної роботи на уроці! (слайд 3)

Формування теми, мети й завдань уроку; Мотивація навчальної діяльності.

Перегляд відеоролика, присвяченого місту Маріуполь. (слайд 4)

Слово вчителя:

Мало хто з нас може уявити собі наше місто без звичайного транспорту, пляжу, заводів, сучасних  навчальних та культурних закладів. Тому пропоную Вам сьогодні здійснити подорож нашим чудовим місцем, відвідати ваші улюблені місця, дізнатися дещо нове про них та поповнити свої знання з теми «Відсоткові розрахунки», удосконалити навички розв’язання задач. Тож сідайте зручніше і рушаймо в дорогу! А щоб не сумувати в дорозі, я пропоную відповісти на такі питання.

Актуалізація опорних знань.

1.Фронтальне опитування за технологією «Мікрофон». (слайд 5)

- Що називають відсотком?

- Скільки відсотків становить уся величина?

- Як знайти відсотки від числа?

- Як знайти число за його відсотками?

- Що називають відношенням двох чисел?

- Що називають відсотковим відношенням двох чисел?

- Як знайти відсоткове відношення двох чисел?

- Як знайти зміну величини у відсотках?

А зараз ми згадаємо основні типи задач на відсотки і способи їх розв’язання.

2. Повторення основних типів задач на відсотки та способів їхнього розв’язання. Колективна робота з опорним конспектом. (слайд 6 - 9)
І. Знаходження відсотків від числа. 
   Приклад. Площа поля дорівнює 30 га. Засіяли 80% поля. Скільки гектарів засіяли?
ІІ. Знаходження числа за його відсотками.
   Приклад. 7% руди становить залізо. Скільки потрібно взяти руди, щоб одержати  49 т заліза?
ІІІ. Знаходження відсоткового відношення двох чисел.
   Приклад. У 200 г розчину міститься 18 г цукру. Скільки відсотків цукру міститься в розчині?

Удосконалення знань і вмінь.

Слово вчителя:

      Отже, ми гарненько розім’ялися. Рушаємо далі командами на зустріч пригодам, а куди – дізнаємося за допомогою «Колеса фортуни».

(слайд 10 https://wheelofnames.com/tcu-2vv)

      У кожного з вас лежить на парті картка, переверніть її й дізнайтесь в якій команді ви продовжите подорожувати. У нас утворилося 4 команди: «Металург», «Моряк», «Будівельник», «Учитель». Назва команд – це назва професій, які користуються попитом у нашому місті та отримати їх можна в ПДТУ, МГУ, АМІ. Оберіть, хто з членів команди буде координуватиме роботу і відповідати за її кінцевий результат. На кожній зупинці ви повинні будете розв’язати задачу, обговорити здобуті розв’язки та записати цей розв’язок на дошці.

      Ознайомтесь з критеріями оцінювання:

Якщо розв’язали задачу перші та правильно, то команда отримує 2 бали;
Якщо правильно розв’язали задачу – 1 бал, неправильно – 0 балів.

Зупинка «Оздоровча» (слайд 11, 12)

      У віковій структурі тих, хто займається фізичною культурою і спортом у
м. Маріуполь, дітей до 12 років – 15%, юніорів до 18 років - 41%, дорослих 
до 35 років - 22%, а тих, хто займається фізичною культурою і спортом, після 
35 років - 13840 людей. Скільки всього людей, що займаються фізичною культурою та спортом у місті Маріуполь? (Обчисліть із точністю до тисяч)

Зупинка «Освітня» (слайд 13, 14)

       Перший семестр закінчили, маючи достатній і високий рівні навчальних     досягнень, 15 учнів 6-А класу ЗОШ №56, а другий семестр – 18 учнів класу. На скільки відсотків збільшилась кількість учнів, які мають достатній та високий рівні навчальних досягнень?

Зупинка «Морська» (слайд 15, 16)

  За п’ять місяців поточного року Маріупольський морський порт переробив
2869,0 тис. тонн вантажів, з них 2697,1 тис. тонн – експортних. Який відсоток усіх вантажів становили експортні вантажі? (обчисліть із точністю до одиниць)

Руханка (слайд 17)

Зупинка «Архітектурна» (слайд 18, 19)

  Площа кухні двокімнатної квартири по вулиці Олімпійської – 11 , що становить 20% площі всієї квартири. Знайдіть площу квартири.

Зупинка «Транспортна» (слайд 20, 21)

  Ціна на залізничний квиток «Маріуполь - Київ» становила 386 грн. Її підвищили 
на 10%, а згодом ще на 10%. Якою стала ціна на квиток після цих змін?

Підбиття підсумків уроку, рефлексія.

Закінчується наша подорож по Маріуполю. 
Перейдіть на http://www.menti.com та використайте код 48529732 або QR код 
(слайд 22). Закінчіть речення «На уроці я дізнався (зрозумів, навчився)…»

Домашнє завдання та інструктаж про виконання. (слайд 23)

  1. Виконайте тест за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/qgd828;

  2. Складіть задачу практичного змісту з теми «Відсоткові розрахунки», розв’яжіть її.

Завдання №2 Теоретичний блок

Завдання №3 Теоретичний блок

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався

0 0

Зрозумілий

0 0

Потрібні роз'яснення

0 0
Нещодавно скористалися