Мета уроку:
навчальна:
сформувати поняття «екосистема»;
навчити наводити приклади різних екосистем, називати їхній склад;
розкрити особливості організації та функціонування різних екосистем;
ознайомити школярів із рослинним і тваринним світом своєї місцевості, різноманітністю живих організмів;
сформувати конкретні знання про природу рідного краю, значення органів квіткових рослин, ознайомити учнів із рослинами, які ростуть поряд зі школою;
показати розмаїтість царств Рослини і Тварини, дійти висновку про взаємозв’язок і взаємозалежність живих організмів; виробити правила поведінки в природі;
розглянути приклади декількох екосистем своєї місцевості (річка, луки, степ);
вчити учнів вести спостереження за природою та складати характеристику екосистем свої місцевості;
формувати вміння порівнювати умови життя організмів та процеси їхньої життєдіяльності на прикладах способів та характеру харчування.
розвивальна:
розвивати увагу, мислення, спостережливість і пам’ять учнів, відпрацьовувати навички пошукової діяльності, роботи з довідковою літературою, роботи в групах;
розвивати вміння логічно мислити, робити висновки, спостерігати та узагальнювати вивчене, працювати у групах.
виховна:
виховувати любов і дбайливе ставлення до навколишнього середовища, моральну відповідальність за збереження довкілля;
сприяти екологічному вихованню інших, виховувати почуття колективізму, толерантності, прагнення досліджувати довкілля.