Конструктор уроків
Доброго ранку!
Сьогодні ви працюєте за матеріалом, який ми з вами опрацювали на минулому уроці. Тема сьогоднішнього уроку "Фразеологізми".
Виконуєте письмово вправи та надсилаєте в електронний щоденник!!!
Бажаю успіху!!!!
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
В робочому зошиті запишіть
Вісімнадцяте жовтня
Дистанційна робота
Тренувальні вправи
Завдання 1
Прочитайте фразеологізми. Поясніть значення сталих виразів одним словом. Запишіть ці слова в зошит.
Обливати брудом - ____________________________.
Обвести навколо пальця- ____________________.
Зарубати на носі - _______________________-.
Очей не одведеш - ___________________.
Хихоньки та хахоньки заводити - _____________________.
Грати на нервах - __________________________.
На сьомому небі - ______________.
Завдання 2
До поданих слів доберіть та запишіть відповідні фразеологізми.
Зніяковіти - ____________.
Пограбувати - _____________.
Запам'ятати - _____________________.
Червоніти - ___________________________.
Обіцяти - _________________________.
Несподівано - ______________________.
Плакати - _____________________.
Доречно - _____________________.
Несподіваний - _____________________.
Непорушний - ____________________-.
Завдання 3
Користучись довідкою, утвори та запиши синонімічний ряд фразеологізмів за тематичною групою красивий.
Довідка: як лялечка, конем не доженеш, як бджіл у вулику, одним махом, хоч з лиця воду пий, любо оком глянути, з усіх ніг, очей не одведеш, хоч у рамку вправ, ні в казці сказати, як піску морського, она нога тут - друга там, хоч греблю гати, кури не клюють, семимильними кроками, ні пером писати, на всіх парах, хоч картину малюй.
Надіслати роботу в електронний щоденник.
Рефлексія від 4 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: