Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Антистреси у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Стоянкове гальмо.

22.01.2024
I курс, II курс, III курс

2

0

22

0

Вміст уроку:

Завдання №1:

Теоретичний блок


Стоянкове гальмо барабанного типу з внутрішніми колодками, привод механічний. Стоянкове гальмо установлено на вихідному валі розподільної коробки. Привод стоянкового гальма зблокований з гальмовим краном для пневматичного приводу в дію гальм коліс причепа. Повне гальмування відбувається при переміщенні стопорної защіпки 37 на 2 - 6 зубів сектора 36.

При гальмуванні стоянковим гальмом сигнал гальмування не спалахує, тому користуватися ним необхідно тільки на стоянках, а під час руху - в аварійних ситуаціях. Він перенавантажує механізми силової передачі, а при тривалому гальмуванні перегрівається і може вийти із ладу.

Привод стоянкового гальма06001iad-8f14-650x563.gif

Завдання №2:

Вільне введення тексту

Визначити правильну і найбільш повну відповідь:

1. Гальмова система автомобіля призначена:

А. Для зменшення швидкості руху автомобіля, швидкої або повільної зупинки та утримання його нерухомим.

Б. Для підгальмовування коліс автомобіля при його повороті.

В. Для запобігання крадіжки автомобіля.

2. Гальмовий привод автомобіля УРАЛ 4320:

А. Пневматичний.

Б. Гідравлічний.

В. Пневмогідравлічний.

3. Гальмовий механізм призначений:

А. Для передачі зусилля від педалі гальм до гальмових механізмів.

Б. Для утворення штучного опору обертанню колеса.

В. Для забезпечення гальмування автомобіля на тривалих стоянках в горах.

4. Гальмовий привод автомобіля ЗІЛ-131:

А. Пневматичний.

Б. Гідравлічний.

В. Пневмогідравлічний.

5. При контрольному огляді:

А. Видаляють конденсат з повітряних балонів.

Б. Перевіряють на ходу автомобіля надійність дії гальм.

В. Змащують вали розтискних кулаків.

6. Прогин ременя приводу компресора, при зусиллі 4 кгс, автомобіля ЗІЛ-131 складає:

А. 5 - 8 мм.

Б. 10 - 15 мм.

В. 8 - 14 мм.

7. Неодночасність дії гальм може бути викликане:

А. Обривом фрикційних накладок.

Б. Замасленням окремих колодок.

В. Порушенням регулювання приводу гальмових механізмів.

8. Причиною неодночасної дії гальм автомобіля ЗІЛ-131 є:

А. Несправності гальмового крана.

Б. Прогин ременя приводу компресора.

В. Порушення регулювання гальмових механізмів.

9. Який повинен бути вільний хід штоків гальмових камер автомобіля ЗІЛ-131 при частковому регулюванню гальм:

А. 15 – 25 мм.

Б. 25 – 35 мм.

В. 35 – 45 мм.

10. При вільному положенні педалі і непрацюючому двигуні падіння тиску в пневматичній системі за 30 хв повинно бути не більш:

А. 0,5 кгс/см2.

Б. 1,7 кгс/см2.

В. 2,5 кгс/см2.

11. В якому випадку проводиться повне регулювання гальм:

А. Погане розгальмування, заклинення коліс.

Б. При заміні гальмових колодок чи фрикційних накладок.

В. Слабка дія гальм.

12. До гальмового приводу відноситься:

А. Компресор.

Б. Гальмовий барабан.

В. Розтискний кулак.

13. Гальмова система автомобіля УРАЛ 4320 відрізняється від автомобіля ЗІЛ-131:

А. Відсутностю гальмового крану та наявністю компресора.

Б. Наявністю гальмової рідини та вакумного підсилювача гальм.

В. Відсутностю гальмових камер та наявністю гальмової рідини.

14. Гальмовий кран призначений для:

А. Регулювання тиску повітря в гальмовому приводі автомобіля.

Б. Добору стисненого повітря на сторонні потреби.

В. Подачі та випуску стисненого повітря у гальмові камери автомобіля.

15. Гальмова система автомобіля ЗІЛ-131 складається з:

А. Компресора, ресиверів, гальмового крану, гальмових камер, гальмових барабанів, гальмових колодок та розтискних кулаків.

Б. Гальмового приводу та гальмових механизмів.

16. Нормальний тиск повітря в гальмовому приводі:

А. 3,7 – 5,5 кгс/см2.

Б. 6,0 - 7,7 кгс/см2.

В. 8,4 – 12,0 кгс/см2.

17. Погане розгальмування коліс після гальмування може бути викликане:

А. Забрудненням трубопроводів.

Б. Порушенням регулювання приводу гальмових механізмів.

В. Поломкою відтяжних пружин.

18. Недостатня кількість стисненого повітря у пневматичному приводі приведе до:

А. Заносу автомобіля у сторону при гальмуванні.

Б. Заклинення коліс після гальмування.

В. Зростання гальмового шляху.

19. Гальмовий привід призначений для:

А. Забезпечення надійного гальмування причепу.

Б. Гальмування автомобілем у випадку відмови робочої гальмової системи.

В. Передачи зусилля від гальмової педалі до гальмових механизмів.

20. Конструкція гальмових механізмів коліс автомобіля ЗІЛ-131:

А. Барабанні.

Б. Дискові.

В. Комбіновані.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Використання дієприкметникових і дієприслівникових зворотів у тексті

Використання дієприкметникових і дієприслівникових зворотів у тексті

49

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська мова
11 клас

20 грн

Схожі уроки

10.5. Технічне обслуговування стартерів, освітлення, сигнальних і контрольно-вимірювальних приладів

10.5.	Технічне обслуговування стартерів, освітлення, сигнальних і контрольно-вимірювальних приладів

34

Аватар профіля Сень Андрій Ярославович
Будова автомобіля
I—III курси

Принцип роботи гідропідсилювача

Принцип роботи гідропідсилювача

20

Аватар профіля Сень Андрій Ярославович
Будова автомобіля
I—III курси

Рульове керування

Рульове керування

82

Аватар профіля Сень Андрій Ярославович
Будова автомобіля
I—III курси

Схема пневмопривода гальмової системи автомобіля

Схема пневмопривода гальмової системи автомобіля

45

Аватар профіля Сень Андрій Ярославович
Будова автомобіля
I—III курси

Загальна будова гальмівної системи з гідравлічним приводом

Загальна будова гальмівної системи з гідравлічним приводом

46

Аватар профіля Сень Андрій Ярославович
Будова автомобіля
I—III курси