Перевірка засвоєних знань
Конструктор уроків
Перевірка засвоєних знань
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Складіть речення, використавши поняття і терміни:
військово-промисловий комплекс,
раднаргоспи,
укрупнення колгоспів,
ремонтно-технічні станції (РТС).
№2:
Вільне введення тексту
Які твердження визначають особливості розвитку сільського господарства за часів «відлиги»?
» Виникнення залежності СРСР від продовольчого імпорту.
» Ліквідація МТС.
» Примусове затягування селян у колективні господарства.
» Спроби держави загальмувати реалізацію сільськогосподарської продукції, що вироблялася в присадибних господарствах колгоспників і робітників.
» Терор голодом як метод покарання колгоспників та одноосібників за невиконання хлібозаготівель і саботаж.
» Знищення заможного прошарку селян: «ліквідація куркульства як класу».
» Необґрунтоване розширення посівних площ кукурудзи.
» Укрупнення колгоспів і виникнення проблеми ліквідації «неперспективних сіл».
№3:
Вільне введення тексту
Які твердження визначають особливості розвитку промисловості за часів «відлиги»?
» Заміна галузевого принципу управління промисловістю на територіальний.
» Зростання безробіття внаслідок консервування підприємств, для яких бракувало державних ресурсів.
» Об’єднання державних підприємств у госпрозрахункові трести, діяльність яких ґрунтувалася на принципах самоокупності та одержання прибутку.
» Пріоритетний розвиток галузей ВПК перед усіма іншими галузями.
» Пріоритетний розвиток галузей промисловості, які давали продукцію для країн Центрально-Східної Європи з метою розвитку радянського експорту.
» Поєднання директивного управління економікою з ринковими механізмами.
» Створення нових галузей промисловості.
» Стимулювання випуску необхідної суспільству продукції економічними засобами. »
Пріоритетний розвиток промисловості, що виробляла засоби виробництва, порівняно з промисловістю, яка виробляла предмети споживання.
№4:
Вільне введення тексту
Які твердження визначають особливості соціальних процесів доби «відлиги»?
» Закріплення робітників і службовців за підприємствами та установами, де вони працювали, і заборона переходу до вільного обрання ними місця праці.
» Запровадження гарантованої оплати праці в колгоспах.
» Здійснення грабіжницької для населення грошової реформи з метою стабілізації кредитно-фінансової системи.
» Істотне подовження відпусток у зв’язку з вагітністю і пологами.
» Оптимізація пенсійного законодавства.
» Переорієнтація частини потужностей галузей важкої промисловості на виготовлення товарів народного споживання.
» Різке погіршення житлових умов міського населення.
» Скорочення тривалості робочого дня для робітників та службовців з кінцевим переходом на п’ятиденку при восьмигодинному робочому дні.
» Упровадження плати за навчання у старших класах середніх шкіл та у вищих навчальних закладах.
№5:
Вільне введення тексту
Поміркуйте, чи були підстави для твердження, пропонованого XXII з’їздом КПРС. Наведіть кілька аргументів на підтвердження або спростування викладеної думки.
У кінці жовтня 1961 р. XXII з’їзд КПРС констатував, що у СРСР склалися всі необхідні умови, щоб у найкоротший термін розв’язати основне економічне завдання: наздогнати й перегнати найбільш розвинуті капіталістичні країни за показниками виробництва продукції на душу населення.
№6:
Вільне введення тексту
Які особливості життя доби «відлиги» висміяно в тогочасних анекдотах?
1. «Радянські футболісти виграли Олімпійські ігри, коли Микита Сергійович пообіцяв засіяти останнє футбольне поле кукурудзою».
2. «За Леніна було як у метро: один веде, всюди темрява, попереду світло; за Сталіна було яку трамваї: один веде, половина сидить, інша половина тремтить; а за Хрущова - як у літаку: один веде, а всіх нудить і нікуди дітися!»
3. «Ви вже запаслися милом і пральним порошком?
- Ні, а що?
- Ну як же, адже Хрущов тепер взявся за хімію!»
4. «Хрущову ставлять запитання:
- Микито Сергійовичу, правда, що за комунізму продукти будемо замовляти по телефону?
- Правда, тільки видавати їх будуть по телевізору».
№7:
Вільне введення тексту
Проаналізуйте таблицю та оцініть соціальну політику М.Хрущова
Рефлексія від 8 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: