Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Матеріали для мовного розвитку: застосування у Монтессорі-середовищі
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Розвиток мовлення. Контрольний твір-опис пам'ятки історії та культури за власним спостереженням і враженням у художньому стилі

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Розвивати навички писемного мовлення учнів.

Вчити працювати самостійно на основі здобутих раніше знань.

Виконати контрольний твір-опис пам’ят­ки історії та культури місцевого знаходження за власним спостереженням та враженням .

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Контрольний твір-опис пам’ятки історії та культури за власним спостереженням та враженням у художньому стилі

Міста, мов люди. У кожного своє неповторне обличчя, свій характер, своя доля. Любов до міста, як і до жінки, може з’явитися з першого погляду. Проте справжнє кохання приходить лише тоді, коли обійдеш вулиці свого міста, його парки і сквери, виростиш дітей, а свою радість і смуток розділиш із заповідними куточками. І тоді місто стане рідним, ти відчуєш його дух і вічну красу – його архітектурне обличчя.

Твір-опис — твір, у якому описано ознаки, властивості, якості

особи, предмета або явища.

Художній стиль — функціональний стиль мови, який застосовується в художній літературі. Цей стиль впливає на уяву і почуття читача, передає думки і почуття автора, використовує все багатство лексики, можливості різних стилів, характеризується образністю, емоційністю мови.

Будова твору-опису

(в художньому стилі) :

1.Загальне враження

від предмета або

явища.

2. Ознаки предмета або явища

(використовуються художні засоби).

3.Естетична оцінка предмета

або явища.

Вимоги до опису пам’яток історії та культури:

1. Пам’ятник можна описувати з різних боків і з різних відстаней.

2. Описуючи історичний пам’ятник, звертайтесь до архітектурних термінів.

3. Спочатку передайте враження, яке справляє на глядача пам’ятник, а потім підпорядкуйте цьому враженню опис.

4. Опис пам’ятника:

зазначте, що він собою являє (статуя, стела, обеліск), на честь кого встановлений;

з якого матеріалу його виготовлено, який він за розміром, де встановлено і як він описується в місцевість;

основним у скульптурі є передача не форми, а духовного світу людини, її характер;

визначити стиль опису, його особливості.

Композиція твору-опису :

Вступ (загальна характеристика монумента; розповідь про пам’ятку (хто, коли і де створив, з якою метою, стислий переказ змісту легенди, пов’язаної з пам’яткою тощо).

Основна частина (опис пам’ятки, що дивує й захоплює під час її споглядання; загальне сприйняття пам’ятника в архітектурному ансамблі території (як вписується пам’ятник у місцевість, як сприймається в архітектурному ансамблі площі, парку, вулиці).

Кінцівка (роздуми щодо пам’ятки – про її роль в історії,

обґрунтування необхідності берегти її; які почуття й настрої викликає пам’ятка).

Орієнтовний план :

1.Історія пам’ятки архітектури.

2.Загальний вигляд :

1).місце розташування;

2).природа навколо скульптури;

3).особливості споруди.

3. Скульптура і сучасність.

4. Особисті враження.

Завдання: написати твір-опис пам’ятника, який знаходиться у парку нашого селища за поданим вище планом.

Памятники и мемориалы | Украина. Харьковская область. Часть 2 — Всё о  Второй мировой

2:

Вільне введення тексту

Контрольний твір-опис пам’ятки історії та культури за власним спостереженням так враженням у художньому стилі

(написати твір-опис пам’ятника, який знаходиться у парку нашого селища за поданим вище планом).

Рефлексія від 12 учнів

Сподобався:

11 1

Зрозумілий:

11 1

Потрібні роз'яснення:

12 0
Рекомендуємо

РМ №9. Контрольний письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.

РМ №9. Контрольний письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.

408

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
8 клас

30 грн

Розвиток мовлення. Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною

Розвиток мовлення. Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною

848

Аватар профіля Чечіль Наталія Анатоліївна
Українська мова
6 клас

25 грн

РМ №2. Контрольний вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в художньому стилі.

РМ №2. Контрольний вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в художньому стилі.

324

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
8 клас

33 грн

РМ. Контрольний твір опис-місцевості на основі власних спостережень.

 РМ. Контрольний твір опис-місцевості на основі власних спостережень.

630

Аватар профіля Гузік Віта Григорівна
Українська мова
8 клас

36 грн

РМ Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення; засоби міжфразового зв’язку в тексті. Особливості будови опису пам’ятки історії й культури. Навчальне аудіювання тексту, що містить опис пам’ятки історії й культури

РМ  Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення; засоби міжфразового зв’язку в тексті.  Особливості будови опису пам’ятки історії й культури. Навчальне аудіювання тексту, що містить опис пам’ятки історії й культури

377

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
8 клас

33 грн

Схожі уроки

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

672

Аватар профіля Мірошніченко Леся Миколаївна
Українська мова
6 клас

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

852

Аватар профіля Яковець Надія Василівна
Українська мова
9 клас

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

527

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська мова
10 клас

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої особи

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої  особи

410

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Українська мова
4 клас

Послідовна підрядність.

Послідовна підрядність.

252

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська мова
9 клас