Урок:

Розв'язування задач і вправ, що передбачають виконання дій зі звичайними дробами й змішаними числами

13.04.2022
0 0
Опис уроку (учням цей опис не показується):

На цьому уроці діти будуть розв'язувати рівняння й задачі з використанням дій множення та ділення дробів й мішаних чисел. (Освітня технологія "Росток")

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Пригадаємо, як розв'язати рівняння:

3х+5х = 7

Скористаємося у лівй частині рівняння розподільним законом множення:

(3+5)х = 7, отримаємо:

8х=7, знайдемо невідомий множник:

х = 7: 8, запишему цю частку у вигляді дробу:

х =

В.: х =

Розв'яжемо рівняння:

Розв'яжемо більш складне рівняння:

Розв'яжемо ще одне рівняння:

Розв'яжемо задачу:

Велосипедист і мотоцикліст виїхали в різний час назустріч один одному з двох міст, відстань між якими 168 км. Швидкість мотоцикліста , а швидкість велосипедиста - у рази менша. Проїхавши 70 км, велосипедист зустрів мотоцикліста. На скільки раніше від мотоцикліста він виїхав?

Розв'язання:

(км/год) - швидкість велосипедиста

2) 168 - 70 = 98 (км) - проїхав мотоцикліст

(год) - був у дорозі велосипедист

(год) - був у дорозі мотоцикліст

(год)

Відповідь: Велосипедист був у дорозі на півтори години більше. Отже, виїхав він на півтори години раніше.

2:

Завантаження файлу

Розв'яжіть рівняння:

3:

Завантаження файлу

Розв'яжіть задачі:

1) Батько з сином накопали три мішки картоплі: великий, середній і маленький. Великий мішок важив 68 кг, середній - у рази менший за великий, а маленький - у рази менше за середній. Скільки важить весь врожай?

2) З Києва виїхав автобус зі швидкістю 54 км/год. Через год слідом за ним виїхав автомобіль зі швидкістю в рази більшою за швидкість автобуса. На якій відстані від автобуса буде автомобіль через год після свого виїзду? Скільки часу йому потрібно, щоб наздогнати автобус? З якою швидкістю треба їхати автомобілю, щоб наздогнати автобус через год?

Рефлексія від 23 учнів

Сподобався:

15 8

Зрозумілий:

14 9

Потрібні роз'яснення:

17 6
Рекомендуємо

Задачі на дроби

Задачі на дроби

259

Аватар профіля Балануца Ірина Анатоліївна
Математика
5 клас

25 грн

Задачі на дроби

Задачі на дроби

254

Аватар профіля Балануца Ірина Анатоліївна
Математика
5 клас

33 грн

Дії з десятковими дробами

Дії з  десятковими дробами

261

Аватар профіля Бадак Катерина Іванівна
Математика
5 клас

31 грн

Алгебра, 10 клас. 15.03.2024. Урок № 36. Розв'язування задач та вправ. Самостійна робота

Алгебра, 10 клас. 15.03.2024. Урок № 36. Розв'язування задач та вправ. Самостійна робота

153

Аватар профіля Буланова Валентина Миколаївна
Алгебра
10 клас

41 грн

Перпендикулярність прямої і площини. Розв'язування вправ

 Перпендикулярність прямої і площини. Розв'язування вправ

98

Аватар профіля Бєлова Тетяна Іванівна
Геометрія
10 клас та I—II курси

35 грн

Схожі уроки

Порівняння десяткових дробів

Порівняння десяткових дробів

501

Аватар профіля Буланова Валентина Миколаївна
Математика
5 клас

Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задач за малюнком.

Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задач за малюнком.

718

Аватар профіля Крутоголова Ірина Миколаївна
Математика
1 клас

Усне ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове.

Усне ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове.

507

Аватар профіля Шандра Алла
Математика
4 клас

6 кл. Додавання від'ємних чисел. Урок 2 (02.02.2022)

6 кл. Додавання від'ємних чисел. Урок 2 (02.02.2022)

276

Аватар профіля Сапко Наталія Олександрівна
Математика
6 клас

Письмове ділення круглого багатоцифрового числа на одноцифрове

Письмове ділення круглого багатоцифрового числа на одноцифрове

390

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Математика
4 клас