Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Добрий день, любі діти! Виконайте відповідні записи у зошиті.
Аналізуємо речення:
Визначте граматичну основу. Підкресліть.
Визначте другорядні члени речення. Підкресліть.
Визначте, до якого виду за метою висловлювання відноситься речення. Позначте.
Визначте, до якого виду за інтонацією відноситься речення. Позначте.
№2:
Теоретичний блок
На сьогоднішньому уроці ми будемо розширювати та поглиблювати свої знання про текст, а також навчимося розрізняти різновиди текстів.
...
Поставте перед собою дві баночки для рефлексії. Ознайомтеся з викликами сьогоднішнього уроку. Наприкінці нашої зустрічі ми наповнимо баночку з отриманами знаннями, уміннями та навичками, у залежності від запропонованих критеріїв.
№3:
Теоретичний блок
Уважно розгляньте схему та пригадайте інформацію про текст.
№4:
Теоретичний блок
Дослідіть інформацію. Скажіть, чи можна вважати ці речення текстом. Обґрунтуйте свою думку.
Розмістіть речення у правильній послідовності. Спишіть текст.
Вправа 2
№5:
Теоретичний блок
Пригадайте будову тексту.
№6:
Теоретичний блок
Розгляньте картку. Чого не вистачає у тексті?
Придумайте відсутні чатсини тексту, доберіть заголовок.
№7:
Теоретичний блок
№8:
Теоретичний блок
Запам'ятайте, які бувають типи текстів та за якими ознаками їх розрізняють.
До яких типів відносять опрацьовані нами тексти?
№9:
Теоретичний блок
№10:
Теоретичний блок
№11:
Теоретичний блок
Прочитайте тексти та визначте, до яких типів вони належать.
№12:
Тестування
Перевірте себе за допомогою тестування.
№13:
Теоретичний блок
...
Наповніть баночку з отриманами знаннями, уміннями та навичками, у залежності від запропонованих критеріїв, яким відповідає результати вашої освтіньої діяльності.
№14:
Завантаження файлу
Прикріть фото виконаної роботи.
Рефлексія від 18 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: