Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Сполучник – службова частина мови, яку вживають для зв’язку однорідних членів речення та частин складного речення.
Сполучник є засобом зв’язку речень у тексті.
Сполучники – незмінні слова, вони не мають лексичного значення, не виступають членами речення.
№2:
Теоретичний блок
ЗАВДАННЯ ВИКОНУЄТЕ У ЗОШИТІ.
Диктант із таємницею
(розділіть сполучники на дві колонки, підкресліть другу від початку букву і прочитайте назву болгарської казки)
РАЗОМ ОКРЕМО
Як/би, у зв’язку з тим/що, тому/що, що/би, про/те, для того/щоб, мов/би, подібно до того/як, з тим/що, а/бо, так/що, як/що, за/те.
№3:
Теоретичний блок
Списати, виправити помилки в тексті.
Вірили, що лелека приносить людям щастя. Як що хтось зруйнує лелече гніздо, то станеться біда, томущо птах принесе вогню й спалить хату або накличе грозову хмару.
Про походження лелеки існувало чимало легенд і переказів. За однією з них, Бог дав людині лантух для тогощоб вона віднесла його далеко в ліс.
Не зважаючи нате, що Бог заборонив розв‘язувати мішок, чоловік на півдорозі поцікавився, що ж він несе. Тоді з мішка повистрибували жаби, вужі та змії й розповзлися по всьому світові. Через те, що чоловік знехтував забороною, Бог перетворив його на лелеку й звелів ходити полями та болотами, шукаючи усяке гаддя.
№4:
Тестування
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Сполучники сурядності й підрядності. Використання сполучників у простому і складному реченнях. Синонімічні й антонімічні сполучники.