Конструктор уроків
Знання людині, що крила пташині. Українське прислів’я
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Вправа «Чудовий день»
- Який сьогодні чудовий день! Сонечко усміхається, легенькі хмаринки пливуть по безмежному небу. Усе навколо радіє, веселиться. Усміхніться і ви сьогоднішньому дню, що принесе радість усім.
У такий гарний день чи готові ваші оченята до уроку? Підморгніть мені.
Чи готові ваші вушка мене слухати? Покажіть, як ви ними слухаєте.
Чи готові ваші руки писати у зошиті? Поплескайте.
Чи готові ваші ніжки вас слухати? Потупайте.
Біля гаю хату маю,
День у день я вилітаю.
Жде на мене праця влітку —
Оглядаю кожну квітку,
Легко лину над лужком,
А частую всіх медком.
— Що вам відомо про бджіл?
Кластер
Для кластера учні можуть використати слова вулик, рій, мед, нектар, квіти, луки, поле, акація, липа, різнотрав’я, праця, віск, пасіка тощо.
Запишіть слово бджола. Скільки в ньому літер? Звуків? Складів? Чому літер більше, ніж звуків?
№2:
Теоретичний блок
Це усі повинні знати:
Нас не можна роз’єднати.
Відзначаємось ми чим?
Літер дві, а звук — один. (дж, дз)
Словниковий диктант (з коментуванням)
Джинси, джин, дзьоб, джміль, ґедзь, джаз, дзюркіт, піджак, ґудзик, дзвін, дзиґа, джем, джгутик.
Робота за підручником, с.16-17
Вправа 6, 9 (в зошит)
Робота з індивідуальними картками . Гра "Хто більше?"
https://www.educ.com.ua/prakt-zavdan/zavd-2-kl/ukr-2-kl/gra-hto-bilshe.html
Підсумок уроку
№3:
Завантаження файлу
Підручник, с.17, вправа 11 (уважно читаємо завдання)
Рефлексія від 17 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
РМ. Читання мовчки тексту, аналіз прочитаного, відповіді на запитання за змістом прочитаного, виконання тестових завдань