Урок:

Розпізнавання слів зі звуками [дж] , [дз] , [дз'] . Написання відповіді на запитання за змістом прочитаного тексту.

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

Знання людині, що крила пташині. Українське прислів’я

мапа України

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

  • Вправа «Чудовий день»

    - Який сьогодні чудовий день! Сонечко усміхається, легенькі хмаринки пливуть по безмежному небу. Усе навколо радіє, веселиться. Усміхніться і ви сьогоднішньому дню, що принесе радість усім.

  • У такий гарний день чи готові ваші оченята до уроку? Підморгніть мені.

  • Чи готові ваші вушка мене слухати? Покажіть, як ви ними слухаєте.

  • Чи готові ваші руки писати у зошиті? Поплескайте.

  • Чи готові ваші ніжки вас слухати? Потупайте.

    Біля гаю хату маю,
    День у день я вилітаю.
    Жде на мене праця влітку —
    Оглядаю кожну квітку,
    Легко лину над лужком,
    А частую всіх медком.

    — Що вам відомо про бджіл?

    • Кластер

    Для кластера учні можуть використати слова вулик, рій, мед, нектар, квіти, луки, поле, акація, липа, різнотрав’я, праця, віск, пасіка тощо.

  • Запишіть слово бджола. Скільки в ньому літер? Звуків? Складів? Чому літер більше, ніж звуків?

2:

Теоретичний блок

Це усі повинні знати:

Нас не можна роз’єднати.

Відзначаємось ми чим?

Літер дві, а звук — один. (дж, дз)

  • Словниковий диктант (з коментуванням)

    Джинси, джин, дзьоб, джміль, ґедзь, джаз, дзюркіт, піджак, ґудзик, дзвін, дзиґа, джем, джгутик.

  • Робота за підручником, с.16-17

  • Вправа 6, 9 (в зошит)

    Робота з індивідуальними картками . Гра "Хто більше?"

https://www.educ.com.ua/prakt-zavdan/zavd-2-kl/ukr-2-kl/gra-hto-bilshe.html

06023lhh-1156-533x300.jpg

Підсумок уроку

3:

Завантаження файлу

Підручник, с.17, вправа 11 (уважно читаємо завдання)

Рефлексія від 17 учнів

Сподобався:

17 0

Зрозумілий:

17 0

Потрібні роз'яснення:

17 0
Рекомендуємо

РМ. Читання мовчки тексту, аналіз прочитаного, відповіді на запитання за змістом прочитаного, виконання тестових завдань

РМ. Читання мовчки тексту, аналіз прочитаного, відповіді на запитання за	змістом	прочитаного, виконання	тестових завдань

1036

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
5 клас

33 грн

Естетика тексту. Написання тексту для виступу

Естетика тексту. Написання тексту для виступу

296

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська мова
10 клас

30 грн

РМ №13. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки (п).

РМ №13. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки (п).

134

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
8 клас

35 грн

Написання слів з пів.

Написання слів з пів.

110

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
6 клас

33 грн

Написання переказу тексту за самостійно складеним планом та опорними словами. Картопля

Написання переказу тексту за самостійно складеним планом та опорними словами. Картопля

821

Аватар профіля Мінич Світлана Миколаївна
Українська мова
4 клас

19 грн

Схожі уроки

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

650

Аватар профіля Мірошніченко Леся Миколаївна
Українська мова
6 клас

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

812

Аватар профіля Яковець Надія Василівна
Українська мова
9 клас

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

503

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська мова
10 клас

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої особи

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої  особи

382

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Українська мова
4 клас

Послідовна підрядність.

Послідовна підрядність.

215

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська мова
9 клас