Урок:

РМ №8. Усний твір-опис пам’ятки історії й культури за картиною в публіцистичному стилі (за складним планом) з використанням порівняльних зворотів

14.07.2024
20 0
2 7 6
8 Клас

3

2

282

0

1

придбати урок
Ціна:

33 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Урок "РМ №8. Усний твір-опис пам’ятки історії й культури за картиною в публіцистичному стилі (за складним планом) з використанням порівняльних зворотів" може мати декілька цілей:

1. Розвиток навичок усного опису пам'яток історії та культури за картиною:

  • Цей урок допомагає учням розвинути навички опису пам'яток історії та культури за картиною.

  • Учні навчаються:

    • Виділяти основні елементи картини та їх значення.

    • Описувати деталі картини, використовуючи точні слова та вирази.

    • Використовувати художні засоби мови (епітети, метафори, порівняння) для створення образного опису.

    • Викладати свої думки та враження щодо картини.

2. Формування навичок публіцистичного стилю мовлення:

  • Учні навчаються використовувати особливості публіцистичного стилю мовлення при описі картини.

  • Це включає:

    • Використання чіткої та логічної структури тексту.

    • Використання фактів та аргументів для підтвердження своїх думок.

    • Використання емоційно-забарвлених слів та виразів для впливу на аудиторію.

    • Використання звертань та риторичних запитань.

3. Використання складного плану:

  • Учні навчаються використовувати складний план при описі картини.

  • Це допомагає їм чітко структурувати свій виступ та логічно викласти свої думки.

  • Складний план включає:

    • Вступ, у якому описується тема виступу та його мета.

    • Основну частину, яка складається з кількох пунктів, кожен з яких описує певний аспект картини.

    • Висновок, у якому підводяться підсумки вищесказаного та висловлюється остаточна думка щодо картини.

4. Використання порівняльних зворотів:

  • Учні навчаються використовувати порівняльні звороти для створення образного опису картини.

  • Це допомагає їм зробити свій виступ більш цікавим та емоційним.

  • Порівняльні звороти можуть бути:

    • З порівняльними сполучниками (як, мов, наче, ніби, немов, неначе, подібно до, на зразок тощо).

    • З порівняльними словами (більше, менше, краще, гірше, легше, важче тощо).

    • З іменниковими зворотами з прийменниками (наприклад, на зразок троянди).

    • З дієслівними зворотами (наприклад, сяяти, як сонце).

    • З прислівниковими зворотами (наприклад, летіти, мов стріла).

5. Виховання поваги до історії та культури:

  • Опис пам'яток історії та культури за картиною допомагає учням краще розуміти цінність цих пам'яток та їх роль у розвитку суспільства.

  • Це сприяє вихованню поваги до історії та культури свого народу та інших народів.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

2:

Завантаження файлу

3:

Теоретичний блок

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

2 0
придбати урок
Ціна:

33 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

РМ №5. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за складним планом) з використанням прикладок.

РМ №5. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за складним планом) з використанням прикладок.

392

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
8 клас

30 грн

Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною у художньому стилі з використанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів (за складним планом).

Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною у художньому стилі з використанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів (за складним планом).

456

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
7 клас

25 грн

РМ №2. Контрольний вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в художньому стилі.

РМ №2. Контрольний вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в художньому стилі.

326

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
8 клас

33 грн

РМ №9. Контрольний письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.

РМ №9. Контрольний письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.

411

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
8 клас

30 грн

РМ №12. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі. (УВ - ГР 1)

РМ №12. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі. (УВ - ГР 1)

195

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
6 клас

33 грн

Схожі уроки

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

675

Аватар профіля Мірошніченко Леся Миколаївна
Українська мова
6 клас

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

853

Аватар профіля Яковець Надія Василівна
Українська мова
9 клас

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

528

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська мова
10 клас

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої особи

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої  особи

413

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Українська мова
4 клас

Послідовна підрядність.

Послідовна підрядність.

254

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська мова
9 клас