Урок є авторським, при його розробленні були використані тільки особисті наробки автора, не були використані друковані або Інтернет-джерела.
Конструктор уроків
Урок є авторським, при його розробленні були використані тільки особисті наробки автора, не були використані друковані або Інтернет-джерела.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Reported Speech
Ми використовуємо непряму мову, коли потрібно передати висловлювання автора.
№2:
Теоретичний блок
Reported Speech
Questions
У непрямих запитаннях, на відміну від прямих, прямий порядок слів (спочатку підмет, а потім присудок).
Загальні питання (Yes / No Questions) – це запитання, на яке потрібно дати відповідь «так» або «ні» – ‘yes’ or ‘no’.
Якщо непрямою мовою передається загальне запитання, то запитання утворюється за допомогою if або whether. Дієслова do і does при утворенні непрямих запитань не вживаються.
He asked me, ‘Do you speak English?’ – He asked if I spoke English.
Спеціальні питання (Wh-Questions) – це запитання, у яких вживаються питальні слова: who (хто), when (коли), where (де), why (чому), which (котрий) та інші.
У цьому випадку непрямі запитання утворюються за допомогою відповідних питальних слів.
He asked me, ‘Where do you work?’ – He asked me where I worked.
№3:
Завантаження файлу
Make and write questions in Reported Speech.
1. Susan: ‘Are the boys reading books?’
Susan asked me … .
2. Tim: ‘Who gave you the textbook?’
Tim wanted to know … .
3. Rosa: ‘Is Michelle watching TV now?’
Rosa asked me … .
4. Linda: ‘Will it rain tomorrow?’
Linda asked me … .
5. Tom: ‘Was Jane writing exercises all evening yesterday?’
Tom asked me … .
№4:
Завантаження файлу
Write questions in the Reported Speech.
1. Tom to his brother: ‘When do you get up in the morning?’
2. David to her: ‘Did you clean your room yesterday?’
3. Susan to Jane: ‘Have you washed your dresses?’
4. Sam: ‘Whose textbook was on the desk?’
5. Jasmine to me: ‘What is your favourite lesson?’
Рефлексія від 5 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні .Види речень за емоційним забарвленням: окличні і неокличні (повторення).