Учні формують і розвивають навички письма; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, вчаться працювати з підручником та медіапродукцією; вчаться працювати в парах, групах.
Конструктор уроків
Учні формують і розвивають навички письма; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, вчаться працювати з підручником та медіапродукцією; вчаться працювати в парах, групах.
Повторити знання учнів про голосні та приголосні звуки мовлення та позначення їх буквами; продовжувати роботу над каліграфією; збагачувати словниковий
Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Дорогі мої малята, я рада, що ми знову з вами разом.
Тема уроку. Розрізнюю голосні і приголосні звуки.
№2:
Теоретичний блок
№3:
Теоретичний блок
№4:
Теоретичний блок
№5:
Вільне введення тексту
№6:
Теоретичний блок
Рефлексія від 8 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Звуки мови і звуки мовлення. Відмінність їх від інших звуків, які створює людина. Звуки голосні та приголосні. Фонетична транскрипція
Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення і поглиблення)