Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Записуємо у зошит
Сьоме жовтня
Класна робота
Писемні пам'ятки та їх дослідження.
Писемні джерела — це різноманітні написи й документи, створені людьми за допомогою знаків і символів.
Розгляньте ілюстрації
на с. 40–41 і назвіть, які матеріали використовували люди для письма в різних країнах у різні часи.
Висловіть припущення, які знання і вміння потрібні вченим для розшифрування пам’яток давнього письма.
Опрацюйте текст на с. 41-43.
Визначте за текстом послідовність розвитку систем письма, якими послуговувалося людство протягом історії.
Накресліть у зошиті схему та запишіть їх у зошит.
. Зробити запис у зошити
Проведіть мінідослідження історичних фотографій і відеосюжетів на с. 44-45.
1. Поміркуйте, які знання про минуле ми можемо довідатися з їх допомогою.
Етнографія – це наука, що досліджує походження різних народів, розселення, особливості побуту та культури, їхню своєрідність.
Фольклор — це усна народна творчість.
№2:
Вільне введення тексту
Прочитайте у підручнику §6 с. 40-46. Завдання Мислю творчо с. 46.
Уявіть себе дослідником / дослідницею родинної історії. Оберіть предмет, документ, фотографію, за допомогою яких можна описати одну зі сторінок історії вашої родини. Дослідіть це джерело відповідно до запропонованої пам'ятки.
Повторити матеріал параграфів 1-5.
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: