Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Перебудуйте подані речення так, щоб у них між підметом і присудком стояло тире. З'ясуйте відмінність у способах вираження присудка. Які з речень доцільніше вживати? Чому?
Зразок: Словосполучення є одиницею синтаксису. Словосполучення — це одиниця синтаксису.
1. Підмет і присудок є головними членами речення. 2. Синоніми вживаються як образні засоби мови. 3. Допоміжне дієслово є зв'язкою у складеному присудку. 4. Дієприслівник функціонує як особлива форма дієслова. 5. Другорядними членами речення є такі слова, за допомогою яких поширюються головні члени речення. 6. Речення являє собою єдину синтаксичну одиницю, яка може виражати думку.
№2:
Вільне введення тексту
Прочитайте і перепишіть прислів'я. Там, де треба, поставте тире між підметом і присудком.
1. Вірний приятель то найбільший скарб. 2. Розум скарб людини. 3. Одна мати вірна порада. 4. Вовка боятися в ліс не ходити. 5. Правда як олія: скрізь наверх спливає. 6. Щастя біжить а нещастя лежить.
№3:
Вільне введення тексту
Складіть невелике висловлювання ( до 10 речень) на тему «Найулюбленіша пора року» у художньому стилі, вживаючи кілька тире між підметом та присудком.
Рефлексія від 4 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Головні члени речення. Способи вираження підмета та присудка. Простий і складений підмет та присудок