Конструктор уроків
Добрий день, сьогодні працюєте самостійно.
Спочатку виконайте тестування за попередніми нашими темами. Але будьте уважні!!!
Наступне опрацюйте інформацію за сьогоднішньою темою.
Практичне завдання виконуєте в зошиті, фотографуєте та надсилаєте в електронний щоденник!!! Робота до кінця уроку.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Тестування
Повторення вивченого.
№2:
Теоретичний блок
Сьогодні працюємо над темою "И та і в кінці прислівників."
Перегляньте віде за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=_8ZPKK0COH0
Опрацюйте § 37 вашого підручника (сторінка 134). Та перейдіть до виконання практичних завдань.
№3:
Вільне введення тексту
Вправа 1
- Записати прислівники у два стовпчики з прикінцевим: а) –и; б) –і.
Філософськ.., навшпиньк.., вдалечин.., залюбки.., заоч.., навкулачк.., наприкінц.., ззовн.., дедал.., навпомацк.., навпак.., віднин.., утрич.., по-заяч.., звідусюд.., анітрох.., ополудн.., дос…
Вправа 2
- Записати, вставивши –и або –і в кінці прислівників.
По-дитяч.., декуд.., мовчк.., залюбк.., поноч.., наскільк.., вдвіч.., по-хлопчач.., навкруг.., насправд.., трох.., по-мисливськ.., всередин…
Вправа 3
- Уявити, що ви знаходитесь в музеї (краєзнавчому, художньому, історичному або якогось письменника). Скласти діалог з однокласником, використовуючи прислівники з орфограмою «И та і в кінці прислівників». (8-10 реплік)
Ви молодці!!! Результати цього уроку ви зможете побачити у щоденнику!
Рефлексія від 5 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: