Урок створено на основі програми.
Конструктор уроків
Урок створено на основі програми.
Любі діти, добрий день!
Зичу праці і старання,
А ще, друзі, всім бажаю
Сил, натхнення на весь день!
А працювати на уроці ми будемо під таким девізом:
Душу і серце в роботу вклади,
Кожну хвилину ти бережи.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Біологія" і "Техніка"? Прикладна наука про застосування в технічних пристроях і системах принципів, властивостей, функцій і структур живої природи. (від грец. biōn - елемент життя, буквально - живучий). Ідея застосування знань про живу природу для вирішення інженерних завдань належить Леонардо да Вінчі, який намагався побудувати літальний апарат з махом крил як у птахів: У біоніки є символ: схрещені скальпель, паяльник і знак інтеграла.Цей союз біології, техніки і математики дозволяє сподіватися, що наука біоніка проникне туди, куди не проникав ще ніхто, і побачить те, чого не бачив ще ніхто.
№2:
Вільне введення тексту
Завдання : видозмінюй сукню( жакет, рубашку) відповідно до природного аналогу
1.Квадрат скласти навпіл для визначення лінії середини, потім розкрити.
2.Переверни до себе зворотним (білим) боком й до лінії згину відверни бічні частини.
3.Поверни до себе лицевим боком та подумки розділи на дві частини по горизонталі,умовна лінія поділу має бути вища, ніж середня горизонтальна; від умовної лінії виконай надрізи з обох боків від лінії середини на 2см(як показано на малюнку)
3.Поверни до себе лицевим боком та подумки розділи на дві частини по горизонталі,умовна лінія поділу має бути вища, ніж середня горизонтальна; від умовної лінії виконай надрізи з обох боків від лінії середини на 2см.
при
ро
-природні аналоги!
Рефлексія від 8 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Творчий проект "Нове життя старим речам". Повторний інструктаж з БЖД. Вибір та обгрунтування об'єкта проектування.Організаційно-підготовчий етап проекту.