Урок:

Правила поведінки з вибухонебезпечними предметами.

20.08.2024
14 0
1 3 3
1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас

9

28

2654

0

77

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Урок присвячений правилам поведінки з вибухонебезпечними предметами. Основна мета заняття — забезпечити учнів необхідними знаннями та навичками, які допоможуть уникнути небезпеки при виявленні підозрілих предметів, а також правильно діяти в екстрених ситуаціях.

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

На цьому уроці ми дізнаємося про важливі правила поведінки з вибухонебезпечними предметами. Ви навчитеся розпізнавати підозрілі предмети, дізнаєтеся, що робити, якщо ви їх знайдете, і як правильно діяти у випадку небезпеки.

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Давайте розглянемо вибухонебезпечні предмети:

Круглі чорні бомби в реалістичному стиліБомба 0601zfcx-044c-190x190.pngГраната (ще є різні види гранат )0601zfcz-24fc-190x174.jpgІнженерна міна Війська Росії почали активніше застосовувати керовані авіабомби — ІгнатАвіабомба Запальничка Два патрониПатрониОдна з ракет, якими сьогодні, 27 квітня, росія атакувала Україну, впала за 15 км від кордону з Польщею.Ракета

Петарди K444 (1 шт) - головне фотоПетарди

Увага!

Вибухонебезпечні предмети — це об'єкти, які містять вибухові речовини або інші компоненти, здатні викликати вибух при певних умовах. Вони можуть бути різними за формою, розміром і призначенням, але всі вони становлять серйозну загрозу для життя і здоров'я людей.

2:

Теоретичний блок

Правила поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів:

  • Не панікуйте та не робіть різких рухів. Ваше головне завдання — забезпечити свою безпеку та безпеку оточуючих.

  • Не підходьте близько до підозрілого предмета, не торкайтеся його руками чи іншими предметами, не намагайтеся пересувати його.

  • Відійдіть від підозрілого предмета на відстань щонайменше 100 метрів. При можливості попередьте інших людей, щоб вони теж відійшли.

  • Не використовуйте мобільні телефони або рації поряд із підозрілим предметом, оскільки вони можуть спричинити вибух.

  • Негайно повідомте про знахідку дорослим — батькам, учителям, охоронцям, або зателефонуйте до екстрених служб за номерами 101 або 102.

  • Якщо можливо, огородіть місце знахідки і не дозволяйте іншим людям підходити до підозрілого предмета.

  • Після повідомлення відповідних служб залишайтесь на безпечній відстані та чекайте на прибуття спеціалістів, не намагайтеся самостійно знешкоджувати вибухонебезпечний предмет.

  • По можливості попередьте людей, які перебувають поруч, про небезпеку. Попросіть їх відійти від місця знахідки та повідомити про це інших.

3:

Теоретичний блок

Переглянемо відео про мінній безпеці: правила поведінки з вибухонебезпечними предметами

4:

Вільне введення тексту

Що робити, якщо знайшли незнайомий предмет у дворі, парку чи на вулиці?

5:

Запитання

Як правильно поводитися, якщо ви виявили підозрілий предмет поблизу школи?

6:

Тренування

Будьте уважні, читайте питання і відповіді уважно. Пам'ятайте, що ваша безпека і безпека оточуючих — найголовніше. Готові? Почнемо!

Вікторина правда/ неправда "Правила поведінки з вибухонебезпечними предметами"
20 серпня 2024
16 0
5 5
Аватар профіля Володимир
8
Аватар профіля Володимир
Вікторина "правда/неправда", що складається з 12 запитань. Кожне запитання пропонує два варіанти від...
Різне
1—6 клас
12 0 112 0
8

7:

Теоретичний блок

Перегляньте презентацію:

8:

Вільне введення тексту

Що робити, якщо підозрілий предмет виявився частиною іграшки або предметом, що виглядає звичайно?

9:

Тестування

Після виконаного уроку, потрібно пройти тестування.

Бажаю всім успіху! Почнемо тестування

Правила поведінки з вибухонебезпечними предметами.
20 серпня 2024
26 0
1 1 6 8
Аватар профіля Володимир
9
Аватар профіля Володимир
Тест розроблено для перевірки знань учнів щодо правил поведінки з вибухонебезпечними предметами. Він...
Різне
1—6 клас
12 1 234 0
9
Опис, який учні побачать після проходження уроку

Молодці!

Вітаю вас з успішним завершенням уроку на тему 'Правила поведінки з вибухонебезпечними предметами'. Ви проявили уважність і відповідальність, і тепер знаєте, як правильно діяти у випадку виявлення небезпечних предметів.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. Ознаки вибухонебезпечних предметів (ВНП) та території. Позначення/маркування небезпечних територій.Правила поведінки під час: виявлення вибухонебезпечних предметів. Виклик рятувальних служб.

Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. Ознаки вибухонебезпечних предметів (ВНП) та території. Позначення/маркування небезпечних територій.Правила поведінки під час: виявлення вибухонебезпечних предметів. Виклик рятувальних служб.

571

Аватар профіля Шаповал Тетяна Сергіївна
Основи здоров'я
6 клас

50 грн

Зустріч із театром. Театр. Актор. Правила поведінки в театрі. (1 клас Урок №18)

Зустріч із театром. Театр. Актор. Правила поведінки в театрі. (1 клас Урок №18)

385

Аватар профіля Рубан-Оленіч Інна Іванівна
Мистецтво
1 клас

30 грн

Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі

Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі

446

Аватар профіля Чернявська Альона Сергіївна
Інформатика
5—9 клас

19 грн

Урок 1. Правила поведінки та техніка безпеки у комп’ютерному класі. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини.

Урок 1. Правила поведінки та техніка безпеки у комп’ютерному класі. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини.

1102

Аватар профіля Намистюк Марина Павлівна
Інформатика
5 клас

30 грн

Правила переносу

Правила переносу

363

Аватар профіля Боброва Олена Володимирівна
Українська мова
3 клас

20 грн

Схожі уроки

Відмінювання дієслів у азербайджанській мові

Відмінювання дієслів у азербайджанській мові

428

Аватар профіля Максименко Ольга Олександрівна
Різне
дорослі

Пристосування до життя та різноманітність рослин

Пристосування до життя та різноманітність рослин

11

Аватар профіля Талпа Людмила Миколаївна
Різне
5 клас

Практична робота: "Органи у квіткової рослини".

Практична робота: "Органи у квіткової рослини".

7

Аватар профіля Кирильчук Світлана Іванівна
Різне
5 клас

Аналіз діагностувальної роботи

Аналіз діагностувальної роботи

15

Аватар профіля Тендітна Оксана Анатоліївна
Різне
7 клас

Тарас Шевченко. Цікаві факти.

Тарас Шевченко. Цікаві факти.

115

Аватар профіля Гурська Вікторія Михайлівна
Різне
3—11 клас