Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Сенсорне виховання за методикою Монтессорі: практичні інструменти для педагогів ЗДО
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Практичне заняття. Як планувати і витрачати родинний бюджет.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Навчити учнів складати базовий план родинного бюджету.

Розвивати навички розрізнення обов'язкових та необов'язкових витрат.

Сприяти розумінню важливості фінансового планування для досягнення цілей.

Розвивати вміння працювати в команді та приймати спільні рішення.

Заохотити до відповідального ставлення до фінансів.

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

Доброго дня, майбутні фінансові гуру! Сьогодні ви вирушаєте у захопливий квест під назвою "Фінансовий Архітектор". Уявіть, що кожен з вас команда – це молода сім'я, яка робить перші кроки у самостійному житті. Ваше завдання – спроєктувати ваш ідеальний (або реалістичний) місячний бюджет, враховуючи різні обставини.

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Вільне введення тексту

5 з 12 балів

Обчисліть витрати своєї сім’ї протягом місяця, трьох останніх місяців, на:

1) продукти;

2) відвідування закладів громадського харчування;

3) комунальні послуги;

4) податки та виплати кредитів;

5) транспортні витрати (громадський транспорт, витрати на обслуговування автомобіля, якщо він є);

6) одяг та взуття;

7) освіту (позашкільні заняття, канцелярські товари, книги тощо);

8) медицину;

9) спорт;

10) розваги;

11) інші потреби;

12) заощадження.

2. Дайте відповіді на запитання.

1) Чому ми витрачаємо стільки коштів на певну категорію? Чи можна витрачати менше?

2) Чи не варто обмежити певну категорію витрат?

3) Які витрати видаються непотрібними?

4) Які способи економії ви можете запропонувати?

3. Обчисліть, скільки грошей від ваших щомісячних витрат становить 7 %. Якщо завдяки бюджету ви заощадите цю суму й щомісяця почнете відкладати її на банківський рахунок під 18 % річних у гривні, то скільки коштів накопичиться через п’ять років?

4. Обговоріть у групах: що більш ефективне — збільшення доходів чи зменшення видатків?

5. Сформулюйте узагальнювальні висновки відповідно до мети заняття.

2:

Запитання

0.5 з 12 балів

Яку потребу ви задовольнили, переглянувши цікавий кінофільм?

3:

Запитання

0.5 з 12 балів

Яка з груп виробничих ресурсів найкраще ілюструє три їх основні види?

4:

Запитання

0.5 з 12 балів

Продукт має корисність, якщо він

5:

Запитання

0.5 з 12 балів

Економічна раціональність передбачає таку поведінку людей, за якої

6:

Запитання

0.5 з 12 балів

Під економічною категорією «власність» розуміють

7:

Запитання

0.5 з 12 балів

Основними перевагами ринкової економіки є

8:

Запитання

0.5 з 12 балів

Ринкова система — це

9:

Запитання

0.5 з 12 балів

Яке із тверджень є правильним?

10:

Запитання

1 з 12 балів

Причиною дефіциту товару на ринку є те, що

11:

Запитання

1 з 12 балів

Ситуація в Україні, наближена до досконалої конкуренції, швидше за все буде характерна для ринку

12:

Запитання

1 з 12 балів

Обмеженість трудових ресурсів зумовлена

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

2 0
Рекомендуємо

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ. Мистецтво спілкування

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ. Мистецтво спілкування

185

Аватар профіля Добринська Лариса Олексіївна
Громадянська освіта
10 клас та I курс

25 грн

Практичне заняття: Як поводитися в конфліктних ситуаціях.

Практичне заняття:  Як поводитися в конфліктних ситуаціях.

74

Аватар профіля Гусак Людмила Вікторівна
Громадянська освіта
10 клас

67 грн

Практичне заняття. "Чому існують та якими бувають стереотипи?"

Практичне заняття. "Чому існують та якими бувають стереотипи?"

202

Аватар профіля Білик Ганна Валеріївна
Громадянська освіта
10 клас

41 грн

Практичне заняття: Ждановщина

Практичне заняття: Ждановщина

211

Аватар профіля Штагер Тетяна Миколаївна
Історія України
11 клас

100 грн

Практичне заняття: Кіммерійці

Практичне заняття: Кіммерійці

144

Аватар профіля Штагер Тетяна Миколаївна
Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)
6 клас

116 грн

Схожі уроки

Практична робота. Особистість та її ідентичність

Практична робота. Особистість та її ідентичність

230

Аватар профіля Швець Наталія Олександрівна
Громадянська освіта
10 клас

Комунікація, інформація, медіа.

Комунікація, інформація, медіа.

287

Аватар профіля Глушко Лариса Іванівна
Громадянська освіта
10 клас

Глобальні проблеми сучасності

Глобальні проблеми сучасності

17

Аватар профіля Устименко Ірина Сергіївна
Громадянська освіта
10 клас

10 ГО Практичне заняття. Які глобальні проблеми сучасності заторкують Україну

10 ГО Практичне заняття. Які глобальні проблеми сучасності заторкують Україну

92

Аватар профіля Могила Ганна Олександрівна
Громадянська освіта
10 клас

Практичне заняття -«Створюємо бізнес-план власного підприємства»

Практичне заняття -«Створюємо бізнес-план власного підприємства»

35

Аватар профіля Устименко Ірина Сергіївна
Громадянська освіта
10 клас