Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Уважно перегляньте відео:
№2:
Вільне введення тексту
Складіть розповідь про Данила Романовича, відповідно до алгоритму історичного портрета, й запишіть його в зошит (при підготовці до розповіді, скористайтесь інформацією, вміщеною в § 15, 16, та відео).
1. Як відбулося становлення особистості історичного діяча?
Де і коли він народився?
Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?
2. Особисті якості й риси характеру.
Які риси характеру й особисті якості були притаманні
історичному діячу?
Як особисті якості впливали на його діяльність?
3. Діяльність історичної постаті.
Охарактеризуйте основні справи його життя.
Які успіхи й невдачі були в його справах?
Хто був його друзями, а хто — ворогами, чому?
Якими були наслідки його діяльності: для сучасників, для нащадків?
4. Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча? Свою позицію обґрунтуйте й підтвердьте цитатами з документів.
№3:
Завантаження файлу
https://learningapps.org/5895269 - перейдіть за посиланням, виконайте вправу та прикріпіть скрін з результатом
№4:
Завантаження файлу
Виконайте вправу за вказаним посиланням, та прикріпіть скрін з результатом https://learningapps.org/4129269
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Практичне заняття. Складання історичного портрету князя/ короля Данила Романовича або його наступників ( на вибір учня/учениці)
Практична робота 4. Встановлення за картами (тектонічною, геологічною, фізичною) зв’язків між тектонічними структурами, рельєфом, геологічною будовою та корисними копалинами у межах України