Урок:

Практичне заняття: Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни

18.04.2023
1 0
11 Клас

3

34

724

0

0

Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Опис уроку (учням цей опис не показується):

Мета: порівняти сутність і соціальну структуру модерного (індустріального) та постмодерного (постіндустріального, інформаційного) суспільств; визначити зміни, що відбуваються в суспільстві під час переходу до постмодерного суспільства.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Опрацюйте відео-урок та матеріали

Матеріал для опрацювання

1. Концепція індустріального суспільства.

Родоначальником концепції «індустріального суспільства» вважають американського економіста Пітера Друкера, який у 1940-х рр. опублікував кілька праць

Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора

2:

Вільне введення тексту

3:

Вільне введення тексту

Рефлексія від 9 учнів

Сподобався:

9 0

Зрозумілий:

9 0

Потрібні роз'яснення:

9 0
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Рекомендуємо

Утворення осередків Другої світової війни.Вісь Берлін-Рим-Токіо

Утворення осередків Другої світової війни.Вісь Берлін-Рим-Токіо

400

Аватар профіля Шевякова Юлія Вікторівна
Всесвітня історія
10 клас

20 грн

Практичне заняття Суспільні наслідки промислового перевороту. Зміни в житті й побуті різних верств населення.

Практичне заняття Суспільні наслідки промислового перевороту.  Зміни в житті й побуті різних верств населення.

112

Аватар профіля Штагер Тетяна Миколаївна
Всесвітня історія
9 клас

175 грн

Практичне заняття: М. Хрущов - спроба змінити країну

Практичне заняття: М. Хрущов - спроба змінити країну

137

Аватар профіля Штагер Тетяна Миколаївна
Історія України
11 клас

145 грн

Постіндустріальне (інформаційне суспільство). Науково-технічна революція

Постіндустріальне (інформаційне суспільство). Науково-технічна революція

389

Аватар профіля Пономарьова Наталія Вячеславівна
Всесвітня історія
11 клас

25 грн

"ШКОЛИ І ЛІДЕРИ МОДЕРНУ"

"ШКОЛИ І ЛІДЕРИ МОДЕРНУ"

1959

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
9 клас

46 грн

Схожі уроки

ПЕРША СВІТОВА: ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ В УМОВАХ ФРОНТУ Й ТИЛУ

ПЕРША СВІТОВА: ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ В УМОВАХ ФРОНТУ Й ТИЛУ

2218

Аватар профіля Буланов Юрій Іванович
Всесвітня історія
10 клас

Практична робота: Кімерійці та скіфи на території України

Практична робота: Кімерійці та скіфи на території України

890

Аватар профіля Захожа Світлана Анатоліївна
Всесвітня історія
6 клас

ЯПОНІЯ, КИТАЙ ТА ІНДІЯ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД

ЯПОНІЯ, КИТАЙ ТА ІНДІЯ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД

1063

Аватар профіля Буланов Юрій Іванович
Всесвітня історія
10 клас

Персько-грецькі війни

Персько-грецькі війни

316

Аватар профіля Чуприна Марія Прохорівна
Всесвітня історія
6 клас

Початок Першої світової війни. Головні події у воюючих країнах.

Початок  Першої  світової  війни.  Головні  події  у  воюючих  країнах.

987

Аватар профіля Коляско Ігор
Всесвітня історія
10 клас