Мета: порівняти сутність і соціальну структуру модерного (індустріального) та постмодерного (постіндустріального, інформаційного) суспільств; визначити зміни, що відбуваються в суспільстві під час переходу до постмодерного суспільства.
Конструктор уроків
Мета: порівняти сутність і соціальну структуру модерного (індустріального) та постмодерного (постіндустріального, інформаційного) суспільств; визначити зміни, що відбуваються в суспільстві під час переходу до постмодерного суспільства.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Опрацюйте відео-урок та матеріали
Матеріал для опрацювання
1. Концепція індустріального суспільства.
Родоначальником концепції «індустріального суспільства» вважають американського економіста Пітера Друкера, який у 1940-х рр. опублікував кілька праць
№2:
Вільне введення тексту
№3:
Вільне введення тексту
Рефлексія від 9 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Практичне заняття Суспільні наслідки промислового перевороту. Зміни в житті й побуті різних верств населення.