Урок:

Практичне заняття Галицько-руська матиця.

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

Запрошую вас на урок з історії України, який відбудеться о 10:55

https://meet.google.com/wrr-auwp-zqx

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Вільне введення тексту

2 з 12 балів

Розгляньте емблему Галицько-руської матиці і поміркуйте, до якої всесвітньої організації могли відноситися члени Гальцько- руської матиці? Поясніть свою думку.

2:

Вільне введення тексту

2 з 12 балів

Прочитайте "Зі спогадів Якова Головацького" на сторінці 70 і дайте відповіді на питання.

  1. Коли відбувся зёїзд руських учених?

  2. Де відбувся з їзд?

  3. Які прапори прикрашали залу?

  4. Як ви думаєте в чому була "народність" інтер єру зали, де відбувалося зібрання?

3:

Вільне введення тексту

2 з 12 балів

Прочитайте "Із праці західноукраїнського історика Миколи Голубця" на сторінці 70. Дайте відповідь на питання.

  1. Скільки було секцій на зібрані вчених?

  2. Яке рішення прийняла богословська секція?

  3. Яке рішення прийняла господарська секція?

  4. Яке рішення прийняла секція історії та географії?

  5. Яке рішення прийняла секція мовт та літератури?

  6. Яке значення для розвитку національної свідомості українців Галичини мав цей зїзд?

4:

Вільне введення тексту

3 з 12 балів

Прочитайте "Зі статті "Яка єсть цель Галицько-руської матиці?" Степана Качали", "Зі статуту Галицько-руської матиці" та "Зі статті сучасного історика Олександра Седляра" на сторінках 70 та 71.

  1. Яка була мета Галицько-руської матиці?

  2. Яким чином намагалися досягти мети?

5:

Вільне введення тексту

3 з 12 балів

Прочитайте статті, які відносяться до третьої частини практичної "Основні етапи діяльності товариства" (сторінки 71-73).

  1. У чосу полягала діяльність товариства?

  2. Які книжки переважно видавалися?

  3. Чому їх було небагато?

  4. Чому діяльність товариства була недостатньо активною?

Рефлексія від 44 учнів

Сподобався:

36 8

Зрозумілий:

34 10

Потрібні роз'яснення:

35 9
Рекомендуємо

Практичне заняття: Ждановщина

Практичне заняття: Ждановщина

149

Аватар профіля Штагер Тетяна Миколаївна
Історія України
11 клас

100 грн

Практичне заняття: "Початок перебудови"

Практичне заняття: "Початок перебудови"

194

Аватар профіля Штагер Тетяна Миколаївна
Історія України
11 клас

135 грн

Практичне заняття: Діяльність Столипіна

Практичне заняття: Діяльність Столипіна

126

Аватар профіля Штагер Тетяна Миколаївна
Історія України
9 клас

75 грн

Практичне заняття: Замки України

Практичне заняття: Замки України

103

Аватар профіля Штагер Тетяна Миколаївна
Історія України
7 клас

166 грн

Практичне заняття . Визначити (за доступними джерелами) роль та вплив християнської релігії й церкви в житті руського (давньоукраїнського) суспільства

Практичне заняття . Визначити (за доступними джерелами)  роль та вплив християнської релігії й церкви в житті руського (давньоукраїнського) суспільства

430

Аватар профіля Вергун Ольга Володимирівна
Історія України
7 клас

20 грн

Схожі уроки

Кримська війна 1853 -1856 рр. та реформи 60 - 70 рр. ХІХ ст.

Кримська війна 1853 -1856 рр. та реформи 60 - 70 рр. ХІХ ст.

552

Аватар профіля Глушко Лариса Іванівна
Історія України
9 клас

Українська революція і боротьба за збереження державності (1917-1921рр)

Українська революція і боротьба за збереження державності (1917-1921рр)

391

Аватар профіля Чуприна Марія Прохорівна
Історія України
5 клас

Утворення Галицько - Волинської держави

Утворення Галицько - Волинської держави

292

Аватар профіля Чуприна Марія Прохорівна
Історія України
7 клас

Воєнно-політичні події 1654-1657 років

Воєнно-політичні події 1654-1657 років

1379

Аватар профіля Гурська Вікторія Михайлівна
Історія України
8 клас

ЛІВОБЕРЕЖНА ТА ПРАВОБЕРЕЖНА УКРАЇНА У 60-70-Х РОКАХ ХVІІ СТОЛІТТЯ. ПЕТРО ДОРОШЕНКО

ЛІВОБЕРЕЖНА ТА ПРАВОБЕРЕЖНА УКРАЇНА У 60-70-Х РОКАХ ХVІІ СТОЛІТТЯ. ПЕТРО ДОРОШЕНКО

112

Аватар профіля Буланов Юрій Іванович
Історія України
8 клас