Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Мета: Сформулювати та обґрунтувати правила шкільного співжиття, які сприятимуть створенню безпечного та комфортного середовища для всіх учасників навчального процесу. Розвивати навички критичного мислення, аргументації та ведення дискусії. Виховувати повагу до прав та свобод людини, відповідальність за свої дії.
№2:
Теоретичний блок
Ознайомлення з поняттям "правила шкільного співжиття".
Правила шкільного співжиття – це встановлені норми поведінки та взаємодії, які регулюють стосунки між усіма учасниками навчального процесу: учнями, вчителями, адміністрацією та іншими працівниками школи. Ці правила спрямовані на створення безпечного, комфортного та сприятливого середовища для навчання та розвитку кожного учня.
Правила шкільного співжиття є важливими, оскільки вони:
Забезпечують порядок та дисципліну в школі.
Сприяють створенню позитивної атмосфери.
Запобігають конфліктам та вирішують їх мирним шляхом.
Виховують повагу до прав та свобод людини.
Формують відповідальність за свої дії.
2. Які правила вже існують у школі?
Поведінка на уроках: не перебивати вчителя, не користуватися мобільними телефонами, бути уважними та активними.
Поведінка на перервах: не бігати коридорами, не штовхатися, поважати інших учнів.
Відвідування школи: приходити вчасно, не пропускати уроки без поважної причини.
Зовнішній вигляд: дотримуватися шкільної форми, бути охайними.
Спілкування: поважати вчителів та інших працівників школи, бути толерантними до однокласників.
№3:
Вільне введення тексту
Чому важливо дотримуватися правил шкільного співжиття.
№4:
Вільне введення тексту
Проаналізуй різні ситуації, що можуть виникнути в школі, та визнач, які правила шкільного співжиття були порушені.
Ситуація 1:
Опис: Під час уроку математики учень голосно розмовляє з однокласником, перебиваючи вчителя та заважаючи іншим учням слухати пояснення.
Порушення:
Наслідки:
Ситуація 2:
Опис: На перерві двоє учнів сваряться та штовхаються, з'ясовуючи, хто перший зайде до їдальні.
Порушення:
Наслідки:
Ситуація 3:
Опис: Учень систематично спізнюється на уроки без поважної причини.
Порушення:
Наслідки:
Ситуація 4:
Опис: Учень залишив сміття на підлозі в класі після уроку.
Порушення:
Наслідки:
Ситуація 5:
Опис: Учень використовує нецензурну лексику у спілкуванні з однокласниками.
Порушення:
Наслідки:
№5:
Вільне введення тексту
Наведіть власні приклади ситуацій, які можуть виникнути в школі, та проаналізувати їх з точки зору правил шкільного співжиття.
№6:
Вільне введення тексту
Знайдіть шляхи вирішення конфліктних ситуацій, враховуючи правила шкільного співжиття.
№7:
Запитання
Які правила поведінки повинні бути встановлені для учнів на уроках?
№8:
Запитання
Які правила повинні регулювати спілкування між учнями в школі?
Рефлексія від 63 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: