Урок створено з метою ознайомлення користувачів сайту з функціями та можливостями уроку.
Конструктор уроків
Урок створено з метою ознайомлення користувачів сайту з функціями та можливостями уроку.
Сьогодні ми повторимо все, що вивчили на попередніх уроках, коли говорили про таке поняття, як слово. Підготуйтеся та пригадайте, що ви вже знаєте про це.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Добрий ранок!
Любі учні, сьогодні ми з вами закінчуємо знайомитися зі словом. Щоб закріпити вивчений матеріал, пропоную згадати деякі визначення та виконати письмові вправи.
Але перед цим запишіть в зошит число, «Класна робота». Виконайте написання слів і буквосполучень (див. приклад нижче).
4 жовтня
Класна робота
Пролісок
ліс
ок
ро
№2:
Вільне введення тексту
Розгляньте зображення. Пригадайте, які слова звучать однаково, але мають різні значення.
Які слова тут звучать однаково? Що кожне з них означає? Складіть речення з будь-яким з цих слів та запишіть в поле для відповіді нижче.
№3:
Завантаження файлу
А тепер поміркуйте, які ви знаєте слова, близькі за значенням.
Прочитайте та виберіть з дужок найбільш влучні слова, запишіть прислів’я в зошит.
1. Маленька (робота, праця, труд) краща за велике безділля.
2. Не (сумуй, журись, тужи), а за діло берись.
Сфотографуйте виконане завдання та прикріпіть нижче фото для перевірки (для цього натисніть «Обрати файл на вашому ПК»).
№4:
Тестування
№5:
Тренування
№6:
Запитання
Прочитайте та відгадайте загадку.
В мене ніжка одна, чобітка не маю. І хоч я без голови, — шапку одягаю.
Складіть пазл, щоб перевірити свою відповідь.
Вітаю! Ви гарно засвоїли матеріал і вже готові до вивчення нової теми.
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: